kolmapäev, 30. september 2015

6.b klass 30.sept: Kiviaegsed skulptuurid

1) Rühmadesse jagunemine.

 2) Multifilmi "The Flintstones" vaatamine. 
Mitu faktiviga kiviaja kohta leiad?

3) Rühm, kes väitis, et leidis kõige suurema arvu vigu, loetleb ette kõik faktivead, mida nad märkasid.

4) Puzzlede kokkupanek rühmades. 4 rühma panevad kokku kiviaja skulptuure kujutavad puzzled. 1 rühm paneb Smart -tahvlil kokku Julius Caesari kujutavaskulptuuri puzzle 

5) Vienni diagramm: kiviaja skulptuuride (nt Willendorfi Veenus) ja  Julius Caesari skulptuuri võrdlemine.

6) Koolis paraku savi põletada ei saa, sest puudub põletusahi. Aga kogu protsessi illustreerimiseks saavad rühmad kasutada tahvelarvutid, kus kasutatakse Pottery äppi. 

7) Savist kiviaja stiilis esemete/kujukeste voolimine. 


8) Mõne lausega oma skulptuuri kirjeldamine blogis.




















24 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  4. Mulle see tund meeldis väga. Algul pidime ennast rühmadesse jagama seejärel pidime vaatasime väikest klippi ja pidime ütlema kui palju fakti vigu seal oli. Lõppuks tegime savikujusi .

    VastaKustuta
  5. Mulle meeldis see tund. Tunni alguses vaatasime lühikest videoklippi ja pidime ütlema kui palju asju seal oli, mida kiviajal ei olnud. Siis saime Ipadi'd ja me kõik saime seal mängida mängu, milles tehti savikujukesi. Mina tegin punase vaasi. Hiljem saime hakkata savikujuseid tegema, see oli väga tore!

    VastaKustuta
  6. Mulle meeldis see tund. Tunni alguses vaatasime lühikest videoklippi ja pidime ütlema kui palju asju seal oli, mida kiviajal ei olnud. Siis saime Ipadi'd ja me kõik saime seal mängida mängu, milles tehti savikujukesi. Mina tegin punase vaasi. Hiljem saime hakkata savikujuseid tegema, see oli väga tore!

    VastaKustuta
  7. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  8. Mulle tund meeldis.Me tegime savist skulptuure.Mina tegin vaasi/tassi taolise asja.Mul ei tulnud see eriti hästi välja.Minu skulptuuris oli pragusi ja see oli ebaühtlane.Rohkem meeldis mulle teha vaasi ipadis kus tuli see mul ka paremini välja.

    VastaKustuta
  9. Eelmises kunstitunnis me tegime savikujusid nii IPadidega kui käsitsi. Mulle meeldis tunni töövabadus; me saime voolida ükskõik mida. Minu savikamakast tuli lõpuks välja jumalataoline olevus.

    Elo

    VastaKustuta
  10. Mulle meeldis eelmine kunsti tund.Me tegime vingeid savikujukesi ja vaatasime video klippi.Mina tegin vaasi/tassi.Võiksime veel teha sellist ägetat tundi

    Martin Tšurakov

    VastaKustuta
  11. Mulle see tund meeldis. Me tegime saivist erinevaid kujukesi. Mina tegin kruusi moodi asja. See tuli välja nagu vanaaegne topsik kuid vett see vist ei pea. Selle ülemine serv on nagu kulunud, kaunistuseks tegin täpid. Mulle meeldiski kõige rohkem see kus pidi neid voolima.

    VastaKustuta
  12. Mulle see tund väga meeldis.Me tegime savikujusi ipadis kui ka käsitsi.meid jagati gruppidesse ja siis vaatasime ühte videoklippi.Minu töö oli mõnest kohast silutud ja mõnest kohast praguline.Mulle mu töö meeldib.

    VastaKustuta
  13. Mulle see tund meeldis. Alguses me vaatasime videot ja pidime leidma mitu viga selles on. Seejärel tegime ipadides savivaase ja siis proovisime ka ise savist voolida. Mulle meeldis rohkem teha vaasi ipadis, sest seal oli see palju lihtsam ja mul tuli see paremini välja.

    VastaKustuta
  14. Minule meeldis see tund sellepoolest,et savikujukeste tegemine on väga huvitav ma sai aru kui osavad pidid olema need inimesed kes vanasti savist tarbeesemeid voolisid. Mina tegin savist ühe kausi taolise asja ,kaks kaelakeepärlitj ja kaks südant. Tund oli huvitav ja video mida me vaatasime oli väga naljakas.
    See tund oli tore ja võiksime veel teinegi kord teha ühe taolise tunni.

    VastaKustuta
  15. Mulle meeldis see tund väga, sest kuigi savist oli raske kujusid teha oli see ikkagi väga äge ja huvitav.

    VastaKustuta
  16. Mulle väga meeldis see tund.See oli huvitav ja väga lõbus tund.Me olime Ipadides ja proovisime endale poti kujundata, siis me hakkasime ise käsitsi saviga endale midagi kujundama.

    VastaKustuta
  17. Selles tunnis me voolisime ise savist asju. Mina tegin savist kausikese. Seda oli natuke raskem teha kui IPadides. Mulle see tund meeldis väga ja me võiks seda teinekordki teha.

    Marta

    VastaKustuta
  18. See tund mulle meeldis ja olin oma teosega suhteliselt rahul. Tegime savi skulptuure ja mina tegin savist lillekujulise kausikese. Teinekordki olen nõus savist asju voolima ja neist skulptuure teha.

    VastaKustuta
  19. Mulle meeldis see tund väga palju. Mulle meeldib savist skulptuure ja siukseid asju teha. Mina tegin selle noh nii öelda "paksu naise" mul tuli see usna hästi välja. Ootan veel samasuguseid tunde.

    VastaKustuta
  20. Mulle meeldis see tund väga, kuna oli huvitav proovida kui raske kiviaja inimestel savist skulptuure valmistada.

    VastaKustuta
  21. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  22. Mulle väga meeldis see tund. Oli äge, et me võisime teha mida iganes me tahtsime.

    VastaKustuta
  23. Mulle meeldis savist voolida, seda võiks tihemini teha

    Elo

    VastaKustuta