kolmapäev, 7. oktoober 2015

6.b klass 7.oktoober: Dinosaurused ja mammutid

Tänase tunni alguses sai korratud kiviaja teemat. Tuletatud meelde, millised kunstiteosed on sellel veerandil juba loodud.
Arutati, mis on plaanis järgmisel nädalal (näitus ja giidide mängimine 1.klassidele, õppekäik Iru linnamäele).

Seejärel said õpilased ülesande luua dinosaurus või mammut. Kasutada võisid nad kõiki vahendeid, mida soovisid. Õpilased kasutasid nt järgnevaid vahendeid: plastiliin, majapidamis- ja wc-paberirullid, teip, liim, joogikõrred, foolium, guaššvärvid, tekstiilijäägid.

Kui dinosaurus/mammut oli valminud, siis õpilased tutvustasid inglise keeles oma loodud looma meie jaapanlannast külalisõpetajale, kes oli tundi vaatlemas.













20 kommentaari:

  1. Mull meeldis see kunsti tund väga .Saime ise valida kas teha dinosauruse või mammuti.

    VastaKustuta
  2. See oli väga tore tund.Seal me saime mõelda keda ja kuidas seda teeme.Minu meelest meisterdasid kõik väga hästi.

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  4. Mina meisterdasin väga animatsooni rikka dinosauruse. Mulle meeldis selles tunnis see, et saime ise valida kas meisterdame dinosauruse või mammuti. See tund oli väga tore.

    VastaKustuta
  5. Mina meisterdasin dinosaurust,kahjuks polnud enam õigeid tükke ja töö jäi pooleli.Tund meeldis mulle ikka.

    VastaKustuta
  6. Mina meisterdasin dinosauruse ja mulle meeldis see, et saime valida kas disosaurus või mammut ja mis materjalist me selle teeme.

    VastaKustuta
  7. Mina meisterdasin mammuti. Ma kasutasin selle tegemiseks wc-paberirulle ja katsin riidetükkidega. See oli väga tore tund.

    VastaKustuta
  8. Mina meisterdasin mammuti. Selle tegin ma wc paberirullidest ja erinevatest riide osadest. Kurb oli see et miimipüstolit ei olnud, ja osad ei tahtnud omavahel kuidagi tavalise liimiga ( või PMV liimiga ) kokku jääda. Teipi küll oli, aga see oli ka kollane, punaste tekstidega seega see ei sulandanud massi ja rikkus paljude loomade välmistust. Muidu oli tund tore

    VastaKustuta
  9. Mina meisterdasin mammuti. Selle tegin ma wc paberirullidest ja erinevatest riide osadest. Kurb oli see et miimipüstolit ei olnud, ja osad ei tahtnud omavahel kuidagi tavalise liimiga ( või PMV liimiga ) kokku jääda. Teipi küll oli, aga see oli ka kollane, punaste tekstidega seega see ei sulandanud massi ja rikkus paljude loomade välmistust. Muidu oli tund tore

    VastaKustuta
  10. Mina tegin ämbliku. Algselt tahtsin teha mammutit,aga see ei õnnestunud ja välja tuli ämblik.
    Mulle meeldis see tund väga.

    VastaKustuta
  11. Mina meisterdasin dinosauruse aga see ei tulnud nii hea kui oleksin tahtnud. Kasutasin hõbepaberit, pabertoru, kõrsi ja teipi. Mulle see tund meeldis.

    VastaKustuta
  12. Mulle meeldis see tund.Me saime valida kas dinosauruse või mammuti.Mina tegin dinosauruse.Selleks kasutasin paberi rulle,riiet,kõrsi ja teipi.

    VastaKustuta
  13. Mina meistertasin selles tunnis mammuti. Ma kasutasin selle tegemiseks rulle, riiet ja teipi. See oli keeruline, sest need asjad ei tahnud kuidagi kokku jääda.

    Marta

    VastaKustuta
  14. Mina meisterdasin dinosauruse, mis tuli välja väga kole. Ütleme nii, et ma ei ole väga meisterdaja pigem joonistaja. See oli üsna raske, et need asjad kooku jääks. Mulle see väga ei meeldinud.

    VastaKustuta
  15. Mulle meeldis see tund väga mulle meeldis teha Dinosauruseid algselt tahtsin teha Mammutit aga ei tulnud välja viskasin ära mõned osad ja siis tegin Dinosauruse ja see tuli välja.

    VastaKustuta
  16. Mulle meeldis see tund sest mulle meeldivad rasked asjad. Mina meisterdasin mammuti mida oli väga raske teha, mul läks terve tund! Mammut tuli väga hästi välja.

    VastaKustuta
  17. Ehitamine oli väga lõbus ja natuke raske.

    VastaKustuta
  18. Mulle see tund meldis, sest ma ei olnud midagi sellist varem teinud.

    Elo

    VastaKustuta
  19. Mulle see tund meeldis, kuigi dinosauruse ehitamine oli üpris raske.

    VastaKustuta