kolmapäev, 9. september 2015

6B ajatelg, 9.september

Tunni alguses vaadeldi arvutiklassis 3 maali ja 1 reljeefi ning paaristööna üritati leida,  mis neil on ühist ja kuidas need on seotud ajalooga. Üheskoos koostati hiljem tahvlile skeem märksõnadest. Jõuti järeldusele, et kõik 4 kunstiseost on seotud ajalooga ja kujutavad olulisi ajaloosündmusi.

Iga õpilane sai endale loosiga ühe ajaloosündmuse/-perioodi. Selle kohta pidi uurima internetist infot ja joonistama pildi, mis kõige paremini iseloomustaks antud sündmust.

Seejärel pidi iga õpilane rääkima lühidalt endale loosiga saadud ajaloosündmusest ja leidma sellele ajateljel sobiva koha.



26 kommentaari:

  1. Õppisime kunstiajalugu. Saime teada kuidas arheoloogid esemeid uurivad. Sain teada, kuidas määratakse esemete järgi nende vanust. Selle info põhjal saab teada, mis ajast ese on pärit, mida inimesed siis kasutasid. Kunstitunnis õpitu laiendas minu teadmisi ajaloost. Helen 6B

    VastaKustuta
  2. Tänane kunstitund oli väga põnev. Me kõik saime endale väga huvitavad teemad mille kohta rohkem infot uurida ja siis sinna ka üks pildike joonistada. Ma sain teada palju uut, näiteks kus peaksid asuma koopamaalingud ajateljel. See mida ma täna õppisin suurendas mu silmaringi ajaloo teadmiste osas.

    VastaKustuta
  3. Tänane kunstitund oli väga tore selle tõttu kuna me saime otsida infot loosiga saadud inimeste või sündmuste kohta.Täna saadud teadmisi saan rakendada ajaloos.

    VastaKustuta
  4. Sain selles kunstitunnis uusi teadmiseid arheoloogide kohta ja seda ,et igal asjal on oma lugu. Sain ka aru kui kannatlikud arheoloogid peavad olema. Mulle meeldis kõige rohkem joonistada leitud eseme kohta pilti.
    Britta

    VastaKustuta
  5. Sain selles tunnis teada rohkem sellest, mida arheoloogid oma ametis teevad. Mulle meeldis selle juures kõige rohkem asjade otsimine ja nende leidmine. Leitud esemest kirjutamine ja selle kirjeldamine oli ka põnev.
    Bianka

    VastaKustuta
  6. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  7. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  8. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  9. See kunstitund oli tore. Kõik said endale loosiga teema ja sellest tuli internetist otsida infot. Kui info oli leitud, siis pidime joonistama teema kohta pildi ja selle paigutama ajateljele. Minu teema oli tööstusrevolutsioon. Ma polnud sellest enne midagi kuulnudki. Arvan, et minu pilt ei tulnud hästi välja, sest ma pole hea joonistaja. Järgmisel korral üritan olla hoolikam.

    VastaKustuta
  10. Alguses otsisime kõik saadud teema kohta infot ja joonistasime pildi.Pärast paigutasime selle ajateljele.Tunnis õpitut võib vaja minna ajaloo tunnis

    VastaKustuta
  11. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  12. Minu arvates oli kunstitund normaalne. Saime kõik loosiga ühe teema, mille kohta pidime kirjutama ja pärast pildi joonistama. Hiljem paigutasime kõik pildid ajateljele.

    VastaKustuta
  13. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  14. Meie eelmine kunsti tund oli väga huvitav. Saime endale loosiga ühe teema mille kohta infot otsida ja see sündmus ajateljele paigutada. Selle teema kohta pidi ka pildikese joonistama. Mulle meeldis see et meie kunsti tund oli veidi ajalooga seotud. Me võiks nüüd teha ka midagi rohkem kunstilist mitte arvutis midagi teha.

    VastaKustuta
  15. Minu arust võiks me kunstitunnis teha rohkem kunsti, mitte ajalugu, sest mulle meeldib väga joonistada ja maalida, ning on kahju, et ma sellega kunstitunnis rohkem tegeleda ei saa.

    Elo

    VastaKustuta
  16. Mulle meeldis selline kunsti tund väga sellepärast, et ma ei ole kunstis väga hea ning mulle meeldib rohkem erinevaid asju uurida.

    VastaKustuta
  17. Mulle meeldis tunni sesotamine ajaloo tunniga, kuigi oleksime võinud rohkem tegeleda joonistamisega mitte arvutis nii kaua pilti otsida.

    VastaKustuta
  18. Alguses saime kõik ühe teema mille kohta pidime pildi joonistama ja hiljem ajateljele paigutama.Mulle meeldis see väga.

    VastaKustuta
  19. Mind ei olnud selles tunnis.

    Marta

    VastaKustuta
  20. See tund oli okei, mulle meeldis et me pidime joonistama jne aga arvutiga ma pole väga hea...Koik läks muidu hästi ja olen oma tööga rahul.

    VastaKustuta
  21. Mulle meeldis otsida infot loosiga see oli väga põnev. Ülejäänud meeldis mulle ka

    Martin Tšurakov

    VastaKustuta
  22. mulle se tund meeldis aga me võiksime rohkem joonistada ja kunstiga tegeleda

    VastaKustuta
  23. Kahjuks ma puudusin selles tunnis. Oleksin soovinud kohal olla.

    VastaKustuta