2) Vaadeldi abistavate küsimuste abil veel mõnda vaasimaali üheskoos.
4) Õpilased said teada, et nad lähevad kunstigaleriisse näitusele, mis asub koridoris. Seintele olid kleebitud fotod Vana-Kreeka vaasidest.
5) Õpilased jagunesid paaridesse. Iga paar sai endale lipiku, kus oli peal vaasitüübi nimetus ja selle kirjeldus. Kirjelduse abil pidid õpilased leidma õige vaasi üles. Kui kõik olid oma otsuse teinud, siis said nad vaaside tagumiselt küljelt teada, kas nad leidsid üles õige vaasitüübi. Kui selgus, et oli vale otsus tehtud, siis nüüd sai leida kerge vaevaga üle õige vaasi.
6) Iga paar sai endale töölehe küsimustega, millele vastamiseks tuli jalutada kunstinäitusel ja uurida vaasimaale. Samuti sai mõnele küsimusel vastuse internetist otsides.
7) Järgmises tunnis korrati üle vaasimaalidega seotud oluline info (meander, kus asub muster, kus figuurid, musta- ja punasefiguuriline vaasimaal, geomeetriline stiil jms). Seejärel iga õpilane sai valida 1 vaasitüübi, mida ta soovis kasutada, ning kujundada enda vaasimaali.
Tund oli põnev ja vaasid tulid väga vahvad
VastaKustutaSee tund oli väga huvitav ja kõik vaasid tulid väga toredad.
VastaKustutasee oli lõbus teha
VastaKustutaMulle se tund meeldis
VastaKustutaMulle see tund väga ei meeldinud, sest mulle ei meeldi ainult üht või kaht värvi vildikat kasutada joonistamiseks.
VastaKustutaMulle see tund ei meeldinud sest ma oleksin tahtnud kasutada eri värvi pliiatseid mitte ainult.
VastaKustutaMulle see tund meeldis ja kuigi kasutada sai ainult ühte värvi, tulid vaasid lõpuks väga toredad välja.
VastaKustutaAutor on selle kommentaari eemaldanud.
VastaKustutaMina olin ainult ühes neist kahest tunnist.
VastaKustutaMina olin ainult ühes neist kahest tunnist.
VastaKustutaMina olin ainult ühes neist kahest tunist.
VastaKustuta