kolmapäev, 3. veebruar 2016

6.b Trooja hobune või Minotauruse labürint

Paaristöö:
1) Vali Trooja ja Minotauruse vahel (suur osa õpilastest ei  tea selle põhjal, mille vahel valivad).
2) Mõlemad paarilistest loevad vastavalt valitud teemale läbi 2 erinevast raamatust vastava loo. 
3) Paarilised jutustavad lugu üksteisele.
4) Paarilised üheskoos jutustavad loo õpetajale. 
5) Õpilased saavad ülesandeks ruumiliselt kujutada vastavalt valitud teemale Trooja hobust või labürinti. 























13 kommentaari:

  1. See oli väga põnev tund. Mulle väga meeldis Trooja Hobust meisterdada, aga kurb on see et me ei lõpeta oma projekte kunagi ära..

    VastaKustuta
  2. See oli väga põnev tund. Mulle väga meeldis Trooja Hobust meisterdada, aga kurb on see et me ei lõpeta oma projekte kunagi ära..

    VastaKustuta
  3. Tund oli lahe, aga kahjuks jäi minu töö pooleli

    VastaKustuta
  4. Minule meeldis see tund ja üldse mulle meeldib kuuma liimiga midagi meisterdada.

    VastaKustuta
  5. Tund oli väga tore ja valminud tööd olid väga huvitavad.

    VastaKustuta
  6. Mulle se tund väga meeldis tore oli laburinti teha

    VastaKustuta
  7. Meie Keviniga tegime labürundi ja meil oli seda tehes väga lõbus ning mulle meeldis see tund. Mulle meeldis see tund, sest see oli teistest erinev.

    VastaKustuta
  8. See tund oli lahe ja huvitav.

    VastaKustuta
  9. Tund oli tore. Paaristöö sujus meil Robiniga väga hästi ja kuigi meie hobune tuli lõpuks päris väike, oli see ikkagi väga äge.

    VastaKustuta