1) Vali Trooja ja Minotauruse vahel (suur osa õpilastest ei tea selle põhjal, mille vahel valivad).
2) Mõlemad paarilistest loevad vastavalt valitud teemale läbi 2 erinevast raamatust vastava loo.
3) Paarilised jutustavad lugu üksteisele.
4) Paarilised üheskoos jutustavad loo õpetajale.
5) Õpilased saavad ülesandeks ruumiliselt kujutada vastavalt valitud teemale Trooja hobust või labürinti.
See oli väga põnev tund. Mulle väga meeldis Trooja Hobust meisterdada, aga kurb on see et me ei lõpeta oma projekte kunagi ära..
VastaKustutaSee oli väga põnev tund. Mulle väga meeldis Trooja Hobust meisterdada, aga kurb on see et me ei lõpeta oma projekte kunagi ära..
VastaKustutaTund oli lahe, aga kahjuks jäi minu töö pooleli
VastaKustutaMinule meeldis see tund ja üldse mulle meeldib kuuma liimiga midagi meisterdada.
VastaKustutaTund oli väga tore ja valminud tööd olid väga huvitavad.
VastaKustutama ei saanud seda teha
VastaKustutaMulle se tund väga meeldis tore oli laburinti teha
VastaKustutaMulle see tund meeldis
VastaKustutaMeie Keviniga tegime labürundi ja meil oli seda tehes väga lõbus ning mulle meeldis see tund. Mulle meeldis see tund, sest see oli teistest erinev.
VastaKustutaSee tund oli lahe ja huvitav.
VastaKustutaTund oli tore. Paaristöö sujus meil Robiniga väga hästi ja kuigi meie hobune tuli lõpuks päris väike, oli see ikkagi väga äge.
VastaKustutaSee tund oli väga tore.
VastaKustutaElo
See tund oli väga tore.
VastaKustutaElo