kolmapäev, 3. veebruar 2016

6.a Trooja hobune või Minotauruse labürint

Paaristöö:
1) Vali Trooja ja Minotauruse vahel (suur osa õpilastest ei  tea selle põhjal, mille vahel valivad).
2) Mõlemad paarilistest loevad vastavalt valitud teemale läbi 2 erinevast raamatust vastava loo. 
3) Paarilised jutustavad lugu üksteisele.
4) Paarilised üheskoos jutustavad loo õpetajale. 
5) Õpilased saavad ülesandeks ruumiliselt kujutada vastavalt valitud teemale Trooja hobust või labürinti. 











10 kommentaari:

  1. mulle meeldis vaga ehitada trooja hobust

    VastaKustuta
  2. Kahjuks puudusin sellel pärval.

    VastaKustuta
  3. Mina ja Georg ehitasime koos labürinti. Kahjuks ei saanud see valmis.

    VastaKustuta
  4. Minumeelest oli tore meistertada. Meie grupp tegi Trooja hobust

    -Asmus

    VastaKustuta
  5. Mulle meeldis tund väga ja ma tegin laburindi

    VastaKustuta
  6. Tegime Trooja hobuse. Oli tore, et saime ise valida, kuidas tegime. Sain teada Trooja sõja kohta.

    VastaKustuta
  7. Lahe oli meistertada. Mina tegin Trooja hobuse. Sain rohkem teada Trooja sõja kohta.

    VastaKustuta
  8. Tegin labürinti, seda oli põnev meisterdada.

    VastaKustuta