2) Vaadeldi abistavate küsimuste abil veel mõnda vaasimaali üheskoos.
4) Õpilased said teada, et nad lähevad kunstigaleriisse näitusele, mis asub koridoris. Seintele olid kleebitud fotod Vana-Kreeka vaasidest.
5) Õpilased jagunesid paaridesse. Iga paar sai endale lipiku, kus oli peal vaasitüübi nimetus ja selle kirjeldus. Kirjelduse abil pidid õpilased leidma õige vaasi üles. Kui kõik olid oma otsuse teinud, siis said nad vaaside tagumiselt küljelt teada, kas nad leidsid üles õige vaasitüübi. Kui selgus, et oli vale otsus tehtud, siis nüüd sai leida kerge vaevaga üle õige vaasi.
6) Iga paar sai endale töölehe küsimustega, millele vastamiseks tuli jalutada kunstinäitusel ja uurida vaasimaale. Samuti sai mõnele küsimusel vastuse internetist otsides.
7) Järgmises tunnis korrati üle vaasimaalidega seotud oluline info (meander, kus asub muster, kus figuurid, musta- ja punasefiguuriline vaasimaal, geomeetriline stiil jms). Seejärel iga õpilane sai valida 1 vaasitüübi, mida ta soovis kasutada, ning kujundada enda vaasimaali.
Mina joonistasin oma vaasi peale kaks sõdurit. Mulle meeldis see tund väga.
VastaKustutaMinu meelest oli tore kaunistada paberist välja lõigatud vaase.
VastaKustuta-Asmus
Oli tore teada saada et kreejklastel oli palju erinevaid stiile.Tore tund.
VastaKustutaEmilie
Sain teada, et oli palju erinevaid vaasi kujusid. Tore tund oli
VastaKustutaMulle meeldis tund väga ja sain ka uusi teadmisi juurde
VastaKustutaMulle meeldis, palju teadmisi tuli.
VastaKustutaMulle meeldis, palju teadmisi tuli.
VastaKustutaPuudusin, kui vaase tehti.
VastaKustutaTore oli joonistada vaasimaale aga natukene jäi mul aega väheks.
VastaKustutaMulle meeldis valida vaadi kuju, see välja lõigata ning seejärel seda kaunistada.
VastaKustuta