neljapäev, 25. veebruar 2016

6.b Facebook ehk Fakebooki koostamine Vana-Kreeka jumala või jumalanna kohta

Selleks ajaks, kui õpetaja klassiruumi jõudis, olid õpilased juba kostüümides ja valmis hakkama pildistama. Neil oli juba eelnevalt ajalootunnist selge, mis on tänase kunstitunni ülesanne ja miks oli vaja kaasa võtta valge kangas jms.
Ajalootunnis oli õpilased juba alustanud Fakebookide loomist ja nad olid juba uurinud infot oma valitud jumala või jumalanna kohta. Seetõttu oli neil juba selge, milliseid rekvisiite või kostüümi nad tänaseks fotosessiooniks vajavad.
Hoolimata sellest, et õpilased olid juba valmis tööga alustama, rääkisime veidi eelnevalt siiski hindamiskriteeriumites olevatest punktidest ja vaatlesime Eesti parimaid loodusfotosid, et aru saada, mida tähendavad nt mõisted fookus ja fookuskaugus jms.
Seejärel asusid mõned õpilased meisterdama rekvisiite, kuid suur osa õpilastest läksid koolimaja peale või õue, et leida parimad kohad mobiiltelefonidega fotode tegemiseks.

Siin saab näha fotosessiooni:




















17 kommentaari:

  1. Mina puudusin tunnist ja ei oska midagi öelda

    VastaKustuta
  2. See tund oli väga tore ja pildistamine lõbus.

    VastaKustuta
  3. Mulle see tund väga meeldis. kuigi ei jõudnud pildistada.

    VastaKustuta
  4. Ma puudusin tunnist kui te tegite pilte jne

    VastaKustuta
  5. Mulle meeldis vaadata kuidas teised riietusid jumalateks ja jumalannadeks, kuigi mul endal ei olnud midagi millega riietuda jumalaks.

    VastaKustuta
  6. Oli üpris huvitav. Saime riietuda jumalateks ja tegime endast siis pilte.

    VastaKustuta
  7. Mulle see tund väga meeldis. See oli huvitav ja tore.

    VastaKustuta
  8. mulle se tund meeldis.Huvitav oli end jumalaks riietuda

    VastaKustuta
  9. Mulle see tund meeldis. Tore oli ennast jumalannaks riietada

    VastaKustuta
  10. Mina puudusin sellest tunnist.

    VastaKustuta
  11. See tund oli suht tore, aga Fakebooki ülesanne mulle eriti ei meeldinud.

    Elo

    VastaKustuta
  12. See tund oli suht tore, aga Fakebooki ülesanne mulle eriti ei meeldinud.

    Elo

    VastaKustuta
  13. Mulle väga meeldis teha fakebooki.

    VastaKustuta
  14. Mulle meeldis teha fakebooki ja jumalanna olemine oli väga tore.

    VastaKustuta