kolmapäev, 7. oktoober 2015

6.a klass 7.oktoober: Kamm- ja nöörkeraamika

1) Rühmadesse jagunemine.

 2) The Flintstoneside multika vaatamine. https://www.youtube.com/watch?v=2s13X66BFd8
Mitu faktiviga kiviaja kohta leiad?

3) Rühm, kes nimetas kõige suurema arvu (leitud vead), loetleb ette kõik faktivead.

4) Puzzlede kokkupanek rühmades. 3 rühma panevad kokku kamm- või nöörkeraamikat kujutavad puzzled. 1 rühm paneb Smart -tahvlil kokku Vana-Kreeka vaasi puzzle http://two.flash-gear.com/npuz/puz.php?c=v&id=3267292&k=69986059

5) Vienni diagramm: kamm-/nöörkeraamika ja Vana-Kreeka vaasi võrdlemine.

6) Koolis paraku savi põletada ei saa, sest puudub põletusahi. Aga kogu protsessi illustreerimiseks saavad rühmad kasutada tahvelarvutid, kus kasutatakse Pottery äppi. 

7) Video vaatamine kammkeraamika nõu loomise protsessist.

8) Kamm- või nöörkeraamika eseme voolimine savist.

9) Mõne lausega oma voolitud eseme kirjeldamine blogis.














17 kommentaari:

  1. Kahjuks puudusin sellel päeval. Emilie

    VastaKustuta
  2. Mina voolisin ühe kausi mis on ära kaunistatud väljastpoolt.
    Helani

    VastaKustuta
  3. Mina voolisin siis kausi ja arvan et saan neid teadmisi kasutada kui teen ise midagi savist.

    VastaKustuta
  4. Mina voolisin savist kausi mis on väljast kaunistatud.
    Iris

    VastaKustuta
  5. ma voolisin savist kausi ja kaunistasin selle kammkeraamikas väljast ja seest
    .

    VastaKustuta
  6. Mina voolisin savist kausi,mis on kaunistatud väljast ja põhjast.

    VastaKustuta
  7. Mina voolisin kausi, mis tuli välja natuke liiga suur ja õhuke. Muidu oli tund lahe :D

    VastaKustuta
  8. Ma voolisin kausi . See tund oli väga lahe

    VastaKustuta
  9. Mina voolisin kausi.Mis kaunistatud oli väljast.Tund oli tore.

    VastaKustuta
  10. Mina voolisin kausi mis oli kaunistatud nii väljast kui ka põhjast. Tund oli tore ja neid teadmisi saan kasutada siis kui teen ise midagi samasugust.

    VastaKustuta
  11. Voolisin midagi lillepoti taolist pärast u. 3 ebaõnnestumist kausiga. Mulle see tund eriti ei meeldinud.

    VastaKustuta