6.b klass 14.oktoober: Kiviaja tutvustus 1.klassile
14.oktoobril kunstitunnis tutvustasid 6. klassi õpilased 1.klassi õpilastele kiviaega ja I veerandil valminud kunstitöid. 6.klass valmistus eelnevalt mitu päeva rühmades, mida ja kuidas nad väikestele sõpradele kiviajast ja oma teostest räägivad.
Tunsti tunnis jagasime end rühmadesse ja pidime 1. klassile rääkima kiviajast.Koridori oli üles pandud meie tööd ja me rääkisime nende põhjal.Mina rääkisin neile keraamikast ja sellest kuidas neid kasutati. See oli päris tore.
Tunsti tunnis jagasime end rühmadesse ja pidime 1. klassile rääkima kiviajast.Koridori oli üles pandud meie tööd ja me rääkisime nende põhjal.Mina rääkisin neile keraamikast ja sellest kuidas neid kasutati. See oli päris tore.
Selles tunnis pidime tutvustama 1.klassile mis oli kiviaeg ja mis asju sel ajal kasutati. Sain teada, et õpetaja elu pole üldse nii lihtne, kui enne tundus. 1.klassile oli väga raske seletad,a mis oli kiviaeg, nii et nad sellest aru saaksid. Nad ei olnud huvitatud kuulamisest, sest nad ei saanud meie mõttest aru. Meile küsimusi ei esitatud.
Kunsti tunnnis pidime jagama end rühmadesse ja tutvustama esimesele klassile kiviaega. Koridori oldi üles pandud meie tööd. Me pidime nende põhjal seletama . Mina rääkisin mammutitest
Kunsti tunni ajal pidime me end jagama rühmadesse ja rääkima 1.klassile kiviajast. Sain teada, et õpetajatöö pole üldse lihtne ja 1.klassi lapsed ei tahtnud meid väga kuulata. Siiski arvan ma, et see oli väga tore tund.
Kunsti tunni ajal pidime me end jagama rühmadesse ja rääkima 1.klassile kiviajast. Sain teada, et õpetajatöö pole üldse lihtne ja 1.klassi lapsed ei tahtnud meid väga kuulata. Siiski arvan ma, et see oli väga tore tund.
Kui me klassiga Irus käisime, ma õppisin, et mägi kus me seisime oli linnus ja vanasti ehitasid inimesed oma linnuse mäe peale, et vaenlastel oleks raskem linnusele ligi pääseda.
Eelmises kunstitunnis me tutvustasime esimesele klassile kiviaega. Ma sain teada, et väikestele ei olegi nii lihtne asjadest rääkida, eriti kui su rühmakaaslased teevad mõttetuid kommentaare ja naeravad.
Kunsti tunni ajal pidime me end jagama rühmatesse sellepärast, et me pidime 1.klassile rääkima kiviajast.See oli väga raske töö.Ma sain teada, et 1.klassi õpilasi on väga raske ühel mõttel kogu aeg hoida.
Kunsti tunnis pidime me end rühmatesse jagama ,sest me pidime 1.klassile kiviajast rääkima.See oli raske kuna nad küsisid kogu aeg mõtetuid küsimusi.Nendega ei olnudki nii kerge kui arvasin.
Mina sain teada,et esimesele klassile pole üldse lihtne seletada mis oli jääaeg. Minu jaoks oli kõige raskem saada neid eemale mammutistest ja dinosaurustest. Minu arust oli see segav kui nad ei kuulanud mida meie rääkisime ja põhimõtteliselt me rääkisime praktiliselt iseendaga. Aga järgmisel korral ma valmistan end rohkem ette.
Mina sain eelmises tunnis teada, et esimesele klassile on raske rääkida ajaloost, sest mõndadest sõnadest on neil raske aru saada. Keeruline oli ka saada nende tähelepanu, kuna mõni asi mida me rääkisime neid väga ei huvitanud.
Ma sain teada et väikeste lastega tegeleda on väga raske. Nad esitavad igasuguseid mõtetuid küsimusi ja hakkavad plakatteid lahti rebima ja vaatavad mis seal all on. Nad ei keskendu meie jutule, mis tähendab et minumeelest polnud erilist pointi teha kodus tunni jaoks ettevalmistusi, kuna nad nii või naa ei kuula meid
Mulle väga meeldis see tund.Ma sain tunnis väga hästi hakkama. Minu lemmik oli see osa kui me väikestele lastele rääkisime kiviajast ja kuidas me nende totratele küsimustele vastata üritasime. ma tahaksin veel teha rühmatöid ja neid teemasid väikestele lastele seletada.
Minu arust oli see tund hea. Mina rääkisin lastele kõige rohkem kuna mulle meeldis see teema. Ma sain hästi hakkama ja kõige raskem oli laste tähelepanu saada asja teemale
Tund oli väga huvitav. Meid jagati grupidesse ja me pidime siis rääkima lastele mis loomad kiviajal elasid ja kuidas inimesed elasid, kuidas nad suua said jne. Koige raskem oli see et me pidime lastele seletame nii et nad ka aru said!
See oli omamoodi huvitav tund. Me pidime oma rühmaga seletame esimese klassi lastele mis on ajalugu jne. Tihti nad ei kuulanud ja esitasid erinevaid mõtetuid küsimusi, aga see oli huvitav katsumus.
Tunsti tunnis jagasime end rühmadesse ja pidime 1. klassile rääkima kiviajast.Koridori oli üles pandud meie tööd ja me rääkisime nende põhjal.Mina rääkisin neile keraamikast ja sellest kuidas neid kasutati. See oli päris tore.
VastaKustutaMarta
Tunsti tunnis jagasime end rühmadesse ja pidime 1. klassile rääkima kiviajast.Koridori oli üles pandud meie tööd ja me rääkisime nende põhjal.Mina rääkisin neile keraamikast ja sellest kuidas neid kasutati. See oli päris tore.
VastaKustutaMarta
Selles tunnis pidime tutvustama 1.klassile mis oli kiviaeg ja mis asju sel ajal kasutati. Sain teada, et õpetaja elu pole üldse nii lihtne, kui enne tundus. 1.klassile oli väga raske seletad,a mis oli kiviaeg, nii et nad sellest aru saaksid. Nad ei olnud huvitatud kuulamisest, sest nad ei saanud meie mõttest aru. Meile küsimusi ei esitatud.
VastaKustutaKunsti tunnnis pidime jagama end rühmadesse ja tutvustama esimesele klassile kiviaega. Koridori oldi üles pandud meie tööd. Me pidime nende põhjal seletama . Mina rääkisin mammutitest
VastaKustutaAutor on selle kommentaari eemaldanud.
VastaKustutaAutor on selle kommentaari eemaldanud.
VastaKustutaKunsti tunni ajal pidime me end jagama rühmadesse ja rääkima 1.klassile kiviajast. Sain teada, et õpetajatöö pole üldse lihtne ja 1.klassi lapsed ei tahtnud meid väga kuulata. Siiski arvan ma, et see oli väga tore tund.
VastaKustutaKunsti tunni ajal pidime me end jagama rühmadesse ja rääkima 1.klassile kiviajast. Sain teada, et õpetajatöö pole üldse lihtne ja 1.klassi lapsed ei tahtnud meid väga kuulata. Siiski arvan ma, et see oli väga tore tund.
VastaKustutaKui me klassiga Irus käisime, ma õppisin, et mägi kus me seisime oli linnus ja vanasti ehitasid inimesed oma linnuse mäe peale, et vaenlastel oleks raskem linnusele ligi pääseda.
VastaKustutaKiviaja jutustus 1. klassile oli raske, sest nad ei kuulanud ja nad katsusid asju ning ma õppisin, et osad 1. klassi õpilased võivad olla väga targad.
VastaKustutaEelmises kunstitunnis me tutvustasime esimesele klassile kiviaega. Ma sain teada, et väikestele ei olegi nii lihtne asjadest rääkida, eriti kui su rühmakaaslased teevad mõttetuid kommentaare ja naeravad.
VastaKustutaKunsti tunni ajal pidime me end jagama rühmatesse sellepärast, et me pidime 1.klassile rääkima kiviajast.See oli väga raske töö.Ma sain teada, et 1.klassi õpilasi on väga raske ühel mõttel kogu aeg hoida.
VastaKustutaKunsti tunnis pidime me end rühmatesse jagama ,sest me pidime 1.klassile kiviajast rääkima.See oli raske kuna nad küsisid kogu aeg mõtetuid küsimusi.Nendega ei olnudki nii kerge kui arvasin.
VastaKustutaMina sain teada,et esimesele klassile pole üldse lihtne seletada mis oli jääaeg.
VastaKustutaMinu jaoks oli kõige raskem saada neid eemale mammutistest ja dinosaurustest. Minu arust oli see segav kui nad ei kuulanud mida meie rääkisime ja põhimõtteliselt me rääkisime praktiliselt iseendaga.
Aga järgmisel korral ma valmistan end rohkem ette.
Mina sain eelmises tunnis teada, et esimesele klassile on raske rääkida ajaloost, sest mõndadest sõnadest on neil raske aru saada. Keeruline oli ka saada nende tähelepanu, kuna mõni asi mida me rääkisime neid väga ei huvitanud.
VastaKustutaAutor on selle kommentaari eemaldanud.
VastaKustutaMa sain teada et väikeste lastega tegeleda on väga raske. Nad esitavad igasuguseid mõtetuid küsimusi ja hakkavad plakatteid lahti rebima ja vaatavad mis seal all on. Nad ei keskendu meie jutule, mis tähendab et minumeelest polnud erilist pointi teha kodus tunni jaoks ettevalmistusi, kuna nad nii või naa ei kuula meid
VastaKustutaMina sain teada, et õpetaja töö pole üldse lihtne,vähemalt esimese klassi õpetaja oma.Lastel kaob tähelepanu ja nad ei tea kõiki sõnu
VastaKustutaMulle väga meeldis see tund.Ma sain tunnis väga hästi hakkama. Minu lemmik oli see osa kui me väikestele lastele rääkisime kiviajast ja kuidas me nende totratele küsimustele vastata üritasime. ma tahaksin veel teha rühmatöid ja neid teemasid väikestele lastele seletada.
VastaKustutaMinu arust oli see tund hea. Mina rääkisin lastele kõige rohkem kuna mulle meeldis see teema. Ma sain hästi hakkama ja kõige raskem oli laste tähelepanu saada asja teemale
VastaKustutaMartin Tšurakov olen
VastaKustutaTund oli väga huvitav. Meid jagati grupidesse ja me pidime siis rääkima lastele mis loomad kiviajal elasid ja kuidas inimesed elasid, kuidas nad suua said jne. Koige raskem oli see et me pidime lastele seletame nii et nad ka aru said!
VastaKustutaTund oli huvitav. Ehitamine oli lõbus. Ja väikestele lastele rääkimine oli ka lõbus
VastaKustutaSee oli omamoodi huvitav tund. Me pidime oma rühmaga seletame esimese klassi lastele mis on ajalugu jne. Tihti nad ei kuulanud ja esitasid erinevaid mõtetuid küsimusi, aga see oli huvitav katsumus.
VastaKustutaTund oli tore, kuigi lapsed alati nii hästi ei kuulanud ja küsimustele vastamine oli nende arust nähtavasti hirmus tegevus.
VastaKustuta