neljapäev, 15. oktoober 2015

6.b klass 14.oktoober: Kiviaja tutvustus 1.klassile

14.oktoobril kunstitunnis tutvustasid 6. klassi õpilased 1.klassi õpilastele kiviaega ja I veerandil valminud kunstitöid. 6.klass valmistus eelnevalt mitu päeva rühmades, mida ja kuidas nad väikestele sõpradele  kiviajast ja oma teostest räägivad.


 

  






 














25 kommentaari:

  1. Tunsti tunnis jagasime end rühmadesse ja pidime 1. klassile rääkima kiviajast.Koridori oli üles pandud meie tööd ja me rääkisime nende põhjal.Mina rääkisin neile keraamikast ja sellest kuidas neid kasutati. See oli päris tore.

    Marta

    VastaKustuta
  2. Tunsti tunnis jagasime end rühmadesse ja pidime 1. klassile rääkima kiviajast.Koridori oli üles pandud meie tööd ja me rääkisime nende põhjal.Mina rääkisin neile keraamikast ja sellest kuidas neid kasutati. See oli päris tore.

    Marta

    VastaKustuta
  3. Selles tunnis pidime tutvustama 1.klassile mis oli kiviaeg ja mis asju sel ajal kasutati. Sain teada, et õpetaja elu pole üldse nii lihtne, kui enne tundus. 1.klassile oli väga raske seletad,a mis oli kiviaeg, nii et nad sellest aru saaksid. Nad ei olnud huvitatud kuulamisest, sest nad ei saanud meie mõttest aru. Meile küsimusi ei esitatud.

    VastaKustuta
  4. Kunsti tunnnis pidime jagama end rühmadesse ja tutvustama esimesele klassile kiviaega. Koridori oldi üles pandud meie tööd. Me pidime nende põhjal seletama . Mina rääkisin mammutitest

    VastaKustuta
  5. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  6. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  7. Kunsti tunni ajal pidime me end jagama rühmadesse ja rääkima 1.klassile kiviajast. Sain teada, et õpetajatöö pole üldse lihtne ja 1.klassi lapsed ei tahtnud meid väga kuulata. Siiski arvan ma, et see oli väga tore tund.

    VastaKustuta
  8. Kunsti tunni ajal pidime me end jagama rühmadesse ja rääkima 1.klassile kiviajast. Sain teada, et õpetajatöö pole üldse lihtne ja 1.klassi lapsed ei tahtnud meid väga kuulata. Siiski arvan ma, et see oli väga tore tund.

    VastaKustuta
  9. Kui me klassiga Irus käisime, ma õppisin, et mägi kus me seisime oli linnus ja vanasti ehitasid inimesed oma linnuse mäe peale, et vaenlastel oleks raskem linnusele ligi pääseda.

    VastaKustuta
  10. Kiviaja jutustus 1. klassile oli raske, sest nad ei kuulanud ja nad katsusid asju ning ma õppisin, et osad 1. klassi õpilased võivad olla väga targad.

    VastaKustuta
  11. Eelmises kunstitunnis me tutvustasime esimesele klassile kiviaega. Ma sain teada, et väikestele ei olegi nii lihtne asjadest rääkida, eriti kui su rühmakaaslased teevad mõttetuid kommentaare ja naeravad.

    VastaKustuta
  12. Kunsti tunni ajal pidime me end jagama rühmatesse sellepärast, et me pidime 1.klassile rääkima kiviajast.See oli väga raske töö.Ma sain teada, et 1.klassi õpilasi on väga raske ühel mõttel kogu aeg hoida.

    VastaKustuta
  13. Kunsti tunnis pidime me end rühmatesse jagama ,sest me pidime 1.klassile kiviajast rääkima.See oli raske kuna nad küsisid kogu aeg mõtetuid küsimusi.Nendega ei olnudki nii kerge kui arvasin.

    VastaKustuta
  14. Mina sain teada,et esimesele klassile pole üldse lihtne seletada mis oli jääaeg.
    Minu jaoks oli kõige raskem saada neid eemale mammutistest ja dinosaurustest. Minu arust oli see segav kui nad ei kuulanud mida meie rääkisime ja põhimõtteliselt me rääkisime praktiliselt iseendaga.
    Aga järgmisel korral ma valmistan end rohkem ette.

    VastaKustuta
  15. Mina sain eelmises tunnis teada, et esimesele klassile on raske rääkida ajaloost, sest mõndadest sõnadest on neil raske aru saada. Keeruline oli ka saada nende tähelepanu, kuna mõni asi mida me rääkisime neid väga ei huvitanud.

    VastaKustuta
  16. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  17. Ma sain teada et väikeste lastega tegeleda on väga raske. Nad esitavad igasuguseid mõtetuid küsimusi ja hakkavad plakatteid lahti rebima ja vaatavad mis seal all on. Nad ei keskendu meie jutule, mis tähendab et minumeelest polnud erilist pointi teha kodus tunni jaoks ettevalmistusi, kuna nad nii või naa ei kuula meid

    VastaKustuta
  18. Mina sain teada, et õpetaja töö pole üldse lihtne,vähemalt esimese klassi õpetaja oma.Lastel kaob tähelepanu ja nad ei tea kõiki sõnu

    VastaKustuta
  19. Mulle väga meeldis see tund.Ma sain tunnis väga hästi hakkama. Minu lemmik oli see osa kui me väikestele lastele rääkisime kiviajast ja kuidas me nende totratele küsimustele vastata üritasime. ma tahaksin veel teha rühmatöid ja neid teemasid väikestele lastele seletada.

    VastaKustuta
  20. Minu arust oli see tund hea. Mina rääkisin lastele kõige rohkem kuna mulle meeldis see teema. Ma sain hästi hakkama ja kõige raskem oli laste tähelepanu saada asja teemale

    VastaKustuta
  21. Tund oli väga huvitav. Meid jagati grupidesse ja me pidime siis rääkima lastele mis loomad kiviajal elasid ja kuidas inimesed elasid, kuidas nad suua said jne. Koige raskem oli see et me pidime lastele seletame nii et nad ka aru said!

    VastaKustuta
  22. Tund oli huvitav. Ehitamine oli lõbus. Ja väikestele lastele rääkimine oli ka lõbus

    VastaKustuta
  23. See oli omamoodi huvitav tund. Me pidime oma rühmaga seletame esimese klassi lastele mis on ajalugu jne. Tihti nad ei kuulanud ja esitasid erinevaid mõtetuid küsimusi, aga see oli huvitav katsumus.

    VastaKustuta
  24. Tund oli tore, kuigi lapsed alati nii hästi ei kuulanud ja küsimustele vastamine oli nende arust nähtavasti hirmus tegevus.

    VastaKustuta