pühapäev, 1. november 2015

6. a klass; 28. oktoober: Vana - Egiptuse kunst


Eelmise veerandi meenutamine. Õpilaste poolt Iru linnamäel filmitud videote vaatamine. 

Uue veerandi teemasse sissejuhatus. 
1) Ajurünnak: Mida tead Egiptuse kohta?
2) Õpetaja loeb teksti, milles kirjeldatakse Egiptuse poosi maalidel ja skulptuuris. Õpilased sättivad ennast vastavatesse poosidesse. 
















































3) Seinamaalingiute ja reljeefide vaatlemine (Mida võime Egiptlaste eluolu kohta järeldada?)
4) Rühmadesse jagunemine. Erinevate Vana-Egiptust tutvustavate raamatutega tutvumine.


























5) Iga rühm kirjutab märkmepaberile oma e-maili aadressid (et õpetaja saaks nendega jagada GoogleDrives faili).
6) Iga rühm valib endale 3 teemat, mida nad soovivad käsitleda selle veerandi järgmistes tundides. 
7) Erinevate veebikeskkondade katsetamine, mis muudavad sõnad hieroglüüfideks.

8) Paaristöö: Seinamaalingute tegemine (Egiptuse poos; hieroglüüfid)





 9) Tagasiside andmine blogis.

18 kommentaari:

  1. Egiptlased kujtasid tähtsamaid inimesi suuremana ja väiksemana mitte nii tähtsaid. Mulle meeldis tunnis kõige rohkem see kui me saime oma grupiga plakatit teha/joonistada. Tund oli vahva.

    VastaKustuta
  2. Egiptlased kujutasid inimesi nii, et nägu vaatas ettepoole aga keha vaatas küljele. Siis tehti tähtstustega suurused. Näiteks oli preester suurem kui käsitööline.Tunnis oli lahe plakati valmistamine. Ma kirjutasin egiptuse hieeroglüüfides lugu, mis võttis terve igavik. Mul pole isegi valmis see lugu.

    VastaKustuta
  3. Egiptlased joonistasid inimesi väiksemalt või suuremalt. Ma sain raamatutest teada uusi jumlaid. Mulle meeldis tunnis see, et saime grupiga tööd teha.

    VastaKustuta
  4. Egiptlased maalisid tähtsamad asjad suuremalt ja mitte nii tähtsad asjad väiksemalt. Sain teada et Egiptuse tõejumalannal olid tiivad. Mulle meeldis tunnis kõige rohkem maalimine.

    VastaKustuta
  5. Sain teada, et tähtsamad inimesed maaliti suuremalt näiteks vaaraod ja väiksemalt joonistati orjad. Mulle meeldis kõige rohkem maalimine.

    Helani

    VastaKustuta
  6. Egiptlased maalisid tähtsamad asjad suuremalt ja vähemtähtsad asjad maaliti väiksemalt. Raamatutest sain teada millised jumalad ja jumalannad välja nägid. Kõige rohkem meeldis maalimine.

    VastaKustuta
  7. Egiptlased maalisid tähtsamaid asju ning inimesi suuremalt ning mitte nii tähtsaid väiksemalt. Sain teada kuidas nägi välja skulptuurid. Kõige rohkem meeldis muule joonistamine.

    VastaKustuta
  8. Mulle meeldis see tund vaga see oli lahe selle poolest ,et me saime joonistada vana-egiptuse kunsti

    VastaKustuta
  9. Egiptuse tähtsamad inimesed joonistati suuremana ja need kes nii tähtsad ei olnud joonistati väiksemana.

    -Asmus

    VastaKustuta
  10. Egiptlased kujutasid tähtsamaid inimesi suuremana ja väiksemana mitte nii tähtsaid. Mulle meeldis tunnis kõige rohkem see kui me saime oma grupiga plakatit teha/joonistada. Tund oli vahva.

    VastaKustuta
  11. Egiptlased kujutasid tähtsamaid inimesi suurtematena ja siis väiksematena orjasid ja teisi.Grupi tööd oli tore teha.

    VastaKustuta
  12. Egiptlased kujutasid tähtsamaid inimesi suurematena. Grupitöö oli tore. Emilie

    VastaKustuta
  13. Egiptlased joonistasid inimesi väiksemalt või suuremalt. Ma sain raamatutest teada uusi jumlaid.Mulle meeldis see tund, sest saime grupitööd teha!

    VastaKustuta
  14. Egiptlaste suuremad või tähtsamad inimesed joonistati suurena. Ma sain raamatust teada ra ehk päikesejumal anubis ehk surnutejumal. Mulle väga meeldis tund

    VastaKustuta
  15. Egiptlased joonistasid inimesi suuremalt või väiksemalt. Ma sain teada uute jumalate kohta ja see tund oli päris lõbus

    -Ivo

    VastaKustuta
  16. Mulle väga meeldis see,et me tegime grupitööd. Teada sain ma seda,et inimesi joonistati küljega.

    VastaKustuta