pühapäev, 15. november 2015

6.a klass; 11.nov: Vana-Egiptuse rühmatöö

Õpilased on jaotunud 4-5 liikmelistesse rühmadesse. Iga rühm on valinud endale 3 teemat Vana-Egiptusest, millest valmivad mõne nädala jooksul kunstiteosed. Google Drives on igal rühmal oma dokument, kus nad planeerivad oma tööd (nt kes vastutab mille eest; mis vahendid on vaja kaasa võtta; millal midagi tehakse jne).
Õpilased saavad tunnis jooksvalt lisainfot otsida erinevatest raamatutest ja internetist (eriti populaarne on kasutada selleks oma mobiiltelefoni).

Siin on pildid valmivatest töödest ja tegemistest:

























21 kommentaari:

  1. Minu arvates on meie gruppi töö väga hästi läinud. Minu arust on meie gruppi suurim avastus on see, et väga raske on vaaraod joonistada. (Avega kooskõlastatud)

    Helani

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  3. Meil on rühmatöö väga hästi edenenud. Me kirjutasime hieroglüüfides loo ja lisasime tõlke juurde ning joonistasime pilte ka juurde. Kui me selle valmis saime hakkasime me tegema pappkasti palstiliinist kujukesi mis seostusid meie teemadega (kass,püramiidid ja vaarao).Kõige suurim avastus (minu jaoks) on see, et enamus hieroglüüfe on väga raske kirjutada. Kõige tüütum täht, mida pidi väga palju kirjutama oli täht "A".

    VastaKustuta
  4. Minu grupis sujus töö väga kenasti.Minu arvates on kõige suurem avastus see, et on hästi palju erinevaid jumalaid.

    VastaKustuta
  5. Mulle meeldis see tund seal oli vaga lahe ma arvan ,et saan neid oskusi kui teeme midagi sellist ka teises tunnis

    VastaKustuta
  6. Meie rühmatöö arenes hästi, jõudsime suht paljuvalmis ka. Meie avastus on see, et meil oli vaaraosid suhteliselt raske joonistada.

    VastaKustuta
  7. Minu grupis sujus töö väga hästi. Minu jaoks suurim avastus on see, et oli nii palju erinevaid jumalaid.

    VastaKustuta
  8. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  9. Minu rühma töö sujub väga hästi. Minu jaoks polnud väga midagi suur avastus.

    VastaKustuta
  10. Minu meelest on meie grupitöö väga hästi sujunud. Meie avastus on see, et meil oli vaaraosid suhteliselt raske joonistada.

    VastaKustuta
  11. Grupitöö sujus hästi, igaüks sai midagi teha. Sain teada, et tõejumalannal olid tiivad.

    VastaKustuta
  12. Meie rühma töö sujus väga hästi.Me jõudsime suht palju valmis, ma arvan, et neid teadmisi saan ma kasutada ajaloo tundides.

    VastaKustuta
  13. Meie grupis läks kõik nii nagu plaanitud. Mulle meeldis teha sellist asja loodan, et teeme veel selliseid asju.

    -Asmus

    VastaKustuta
  14. Minu grupis sujus töö väga kenasti.Minu arvates on kõige suurem avastus see, et on hästi palju erinevaid jumalaid.

    VastaKustuta
  15. Meie grupis läks koik väga häst. Ma sain teada et Anubis on surnute jumal.

    VastaKustuta
  16. Meie grupitöö sujus kenasti ja minu suurim avastus oli see et vaaraosid joonistada oli suhteliselt raske, kuna neil oli nii palju erinevaid detaile. Emilie

    VastaKustuta
  17. Meie grupitöö sujus okeilt. Suurim avastus oli see, et vaaraosid joonistada on keeruline kuna, nt meie omal oli väga palju väikseid ja peenikesi osasid.

    VastaKustuta
  18. Meie grupitöö läks väga hasti! Ma sain teada, et Anubis oli Surnute Jumal.

    VastaKustuta
  19. Minu arust läks meie grupitöö hästi ja ma sain teada et anubis on surnute jumal

    VastaKustuta
  20. Minu arust läks meie grupitöö hästi ja ma sain teada et anubis on surnute jumal

    VastaKustuta
  21. Kahjuks puudusin sellel päeval, kuid oleks tahtnud olla kohal.

    -Ivo

    VastaKustuta