pühapäev, 15. november 2015

6.b klass; 4.nov ja 11.nov: Egiptuse rühmatöö

Õpilased on jaotunud 4-5 liikmelistesse rühmadesse. Iga rühm on valinud endale 3 teemat Vana-Egiptusest, millest valmivad mõne nädala jooksul kunstiteosed. Google Drives on igal rühmal oma dokument, kus nad planeerivad oma tööd (nt kes vastutab mille eest; mis vahendid on vaja kaasa võtta; millal midagi tehakse jne).
Õpilased saavad tunnis jooksvalt lisainfot otsida erinevatest raamatutest ja internetist (eriti populaarne on kasutada selleks oma mobiiltelefoni).

Siin on pildid valmivatest töödest ja tegemistest:







 






 





  


 



21 kommentaari:

  1. See tund oli väga tore . Iga üks tegi midagi egiptusega seotud.

    VastaKustuta
  2. Meie rühmatöö läks väga hästi! Ja ma avastasin, et see oli kõige lahedam kunstitund.

    VastaKustuta
  3. Olin 2 tundi puudunud ja seega alguses ei teadnud eriti mida tegema peab.Lõpus hakkasin juba oma meeskonda aitama.Mulle tund meeldis

    VastaKustuta
  4. See tund oli huvitav. Mulle meeldis teha hieroglüüfe, sest varem ma pole neid teinud.Meie rühma töö läheb väga hästi ja lõbusalt. Suurimaks avastuseks mulle oli see, kuidas tehti muumiad.

    VastaKustuta
  5. Meie rühmatöö on seni läinud hästi.

    Elo

    VastaKustuta
  6. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  7. Meie rühmatöö on siiani läinud väga hästi. Saime eelmisel tunnil oma teemad tehtud ja õpetaja andis meile järgmise ülesanda. Mulle meeldisid need tunnid väga.

    Marta

    VastaKustuta
  8. Meie rühmatöö on siiani läinud väga hästi. Saime eelmisel tunnil oma teemad tehtud ja õpetaja andis meile järgmise ülesanda. Mulle meeldisid need tunnid väga.

    Marta

    VastaKustuta
  9. Mei rühmatöö on läinud minu arust väga hästi. Suurimaks avastuseks oli mulle see kui raske oli hieroglüüfe teha.

    VastaKustuta
  10. Meie rühmatöö on läinud seni normaalselt ja minu suurimaks avastuseks oli see, et jumalaid on nii raske joonistada.

    VastaKustuta
  11. Meie rühmatöö on läinud seni normaalselt ja minu suurimaks avastuseks oli see, et jumalaid on nii raske joonistada.

    VastaKustuta
  12. Mulle meeldis tund väga ja tahan lihtsalt öelda et minu töö oli kõige koledam

    VastaKustuta
  13. Mulle väga meeldis see tund, sest oli naljakas ja huvitav. Mulle meeldis see teema ja olin enda grupi tööga väga rahul. Tahaksin veel selliseid tunde!

    VastaKustuta
  14. Minu arvates oli see tund äge. Mina sain mida kujutleti püramiidite seinadel ja kuidas muumia organeid välja võeti RÕVe

    Martin Tšurakov

    VastaKustuta
  15. Minu arvates oli see tund äge. Mina sain mida kujutleti püramiidite seinadel ja kuidas muumia organeid välja võeti RÕVe

    Martin Tšurakov

    VastaKustuta
  16. See oli väga lahe tund! Mulle meeldis see kui me pidime koos grupiga motlema mida teha, kuidas teha ja kes mida teeb. Me teeme grupiga palju koostööd ja koik läheb hästi. Ootan juba järgmist tundi.

    VastaKustuta
  17. See oli lõbus tund! Grupi töö oli lõbus.

    VastaKustuta
  18. Tunnis läks mul hästi ja mulle meeldis teha sarkofaagi.

    VastaKustuta
  19. See tund oli väga huvitav.Saime teha sarkofaage, muumiad ja veel ja veel.Meid jaotati rühmatesse ja pidime koostööd tegema.Nagu ennegi ütlesin see oli väga huvitav tund ja minu arust võiksime me veel neid teha.

    VastaKustuta
  20. Se tund oli väga tore kuna me saime sea ise grupiga väljamõelda mida me teeme ja sai palju nalja ka

    VastaKustuta
  21. See tund oli väga tore. Me saime enda rühmaga ise oma teemad valida. Huvitav oli kasutada makaroone ja kõrvitsaseemneid. Neid sai aga hästi kasutada ehete valmistamisel.

    VastaKustuta