pühapäev, 1. november 2015

6.b klass; 28.oktoober: Vana - Egiptus

Eelmise veerandi meenutamine. Õpilaste poolt Iru linnamäel filmitud videote vaatamine. 

Uue veerandi teemasse sissejuhatus. 
1) Ajurünnak: Mida tead Egiptuse kohta?
2) Õpetaja loeb teksti, milles kirjeldatakse Egiptuse poosi maalidel ja skulptuuris. Õpilased sättivad ennast vastavatesse poosidesse. 





























3) Seinamaalingiute ja reljeefide vaatlemine (Mida võime Egiptlaste eluolu kohta järeldada?)
4) Rühmadesse jagunemine. Erinevate Vana-Egiptust tutvustavate raamatutega tutvumine.




5) Iga rühm kirjutab märkmepaberile oma e-maili aadressid (et õpetaja saaks nendega jagada GoogleDrives faili).
6) Iga rühm valib endale 3 teemat, mida nad soovivad käsitleda selle veerandi järgmistes tundides. 


18 kommentaari:

  1. Mina sain teada,et muumiatel võeti sisikond ja aju välja nina ja suu kaudu. Mulle jäi veel see meelde,et päikesejumal oli Ra. Huvitav oli see kuidas vanad egiptlased ehitasid püramiide.
    Mulle meeldis see tund.

    VastaKustuta
  2. See tund oli huvitav. Sain teada kuidas ehitati püramiide ning, et kuidas tehti muumiaid.
    Enne muumia tegemist võeti näiteks surnud vaaraolt või tema orjalt ära süda, aju, ja muud siseorganid nina või suu kaudu. Veel näitas õpetaja meile, kuidas olid poosid egiptlaste maalide peal ja kuidas kuninga orjasid kujutati palju väiksemana kui vaaraod ennast.

    VastaKustuta
  3. Sain teada, et muumia tegemiseks võeti surnud vaaraolt nina või suu kaudu välja kõik ta siseorganid. Mulle meeldis see kui me saime kirjelduse järgi proovida erinevaid Egiptuse maalidel kujutatud poose.
    See oli tore tund.

    VastaKustuta
  4. See tund oli väga põnev.Ma sain selles tunnis teada, et mida kujutati püramiidide seintele.Mulle meeldis väga kirjelduste järgi poseerida.

    VastaKustuta
  5. See tund oli väga põnev, mina sain teada, et muumiatelt võeti aju välja.

    VastaKustuta
  6. See tund oli põnev. Valisime kolm egiptuse teemat mida teha.

    VastaKustuta
  7. See tund oli põnev. Valisime kolm egiptuse teemat mida teha.

    VastaKustuta
  8. Selles tunnis me jagunesime rühmadesse ja me valisime endale kolm teemat egiptuse kohta. Enne seda pidime võtma erinevaid egiptuse seina maalidel kujutatud poose. See tund oli väga põnev.

    Marta

    VastaKustuta
  9. Selles tunnis me jagunesime rühmadesse ja me valisime endale kolm teemat egiptuse kohta. Enne seda pidime võtma erinevaid egiptuse seina maalidel kujutatud poose. See tund oli väga põnev.

    Marta

    VastaKustuta
  10. Selles tunnis me jagunesime rühmadesse ja me valisime endale kolm teemat egiptuse kohta. Enne seda pidime võtma erinevaid egiptuse seina maalidel kujutatud poose. See tund oli väga põnev.

    Marta

    VastaKustuta
  11. Mina puudusin selle tunni ajal seega ei saa selle tunni kohta midagi öelda

    VastaKustuta
  12. See tund oli väga ponev. Me jagasime end grupidesse ja siis me pidime koos kolm asja valima millest seda tööd teha ja mis sinu arust huvitav oli. koige lahedam oli see kui me pidime neid egiptuse poose tegema (need koige tavalisemad poosid).

    VastaKustuta
  13. Mulle meeldis see tund, sest see oli huvitav ja naljakas. Me alustasime egiptuse teema sissejuhatust ja proovisime erinevaid poose millistes olid varaod piltidel ja millistena neid ette kujutati. See oli väga tore tund

    VastaKustuta
  14. Mulle meeldis see tund, sest see oli huvitav ja naljakas. Me alustasime egiptuse teema sissejuhatust ja proovisime erinevaid poose millistes olid varaod piltidel ja millistena neid ette kujutati. See oli väga tore tund

    VastaKustuta
  15. See oli väga huvitav tund. Mulle meeldis proovida järgi teha erinevaid egiptuse varaode poose. Need olid üpris veidrad

    VastaKustuta
  16. Mulle see tund meeldis, kuigi osade pooside tegemine oli päris raske.

    VastaKustuta