teisipäev, 22. detsember 2015

6. a klass tutvustab 1. klassile Vana-Egiptust

Veerandi viimasel päeval sai iga 6. klassi õpilane endale 1-2 väikest 1.klassi õpilast, kellele ta tutvustas Vana-Egiptust. Abiks olid kunstitööd ja plakatid, mis veerandi jooksul kunsti ja ajaloo tundides valmisid. Kui teema oli selge ja kõigile väikeste sõprade küsimustele vastatud, siis mängiti üheskoos ka lauamänge, mida võisid Vana-Egiptuses lapsed mängida. Aga reegleid tänapäeval ei teata ja seetõttu mõtlesid rühmad ise välja mängudele reeglid.


























19 kommentaari:

  1. see oli päris põnev õppetata väiksemate lastele
    Andreas:)

    VastaKustuta
  2. Kahjuks puudusin sellel päeval.

    VastaKustuta
  3. Mulle väga meeldis see. Lapsed kuulasid väga tähelepanelikult ja said asjadest hästi aru. Ja minu meelest oli paaris või üksinda poole parem selgitada neile asju, kui grupiga.

    VastaKustuta
  4. Mulle väga meeldis endast nooremaid õpetada. Väga tore oli veel see et saime paaris teha mitte üksi ega suure grupiga.

    VastaKustuta
  5. Mulle meeldis väga endast nooremat õpetada. Üksinda oli minu meelest lihtsam ja ta sai väga hästi asjadest aru.

    VastaKustuta
  6. Meeldis see, et sai õppida õpetama. Lapsed kuulasid ka hästi.

    VastaKustuta
  7. Mulle meeldis vaga vaiksemaid opetada ja mangida oli ka tore.

    VastaKustuta
  8. Mulle meeldis see, kuidas me saime tunda kuidas või kui raske on õpetada.

    -Ivo

    VastaKustuta
  9. Mulle meeldis see, kuidas me saime tunda kuidas või kui raske on õpetada.

    -Ivo

    VastaKustuta
  10. Oli lahe, kuid natuke raske oli seletada väiksematele.

    Asmus

    VastaKustuta
  11. Oli lahe esimesele klasile tutvustada egiptust. Väikestele väga meeldis.

    VastaKustuta
  12. Mulle meeldis tutvustada egiptust esimesele klassile

    VastaKustuta
  13. Meeldis see, et sai väiksemaid õpetada. Lapsed kuulasid väga hästi.

    VastaKustuta
  14. Meeldis väikseid õpetada. Oli natuke raske neile asju selgeks teha, kuigi nad kuulasid suurepäraselt. Mängida oli ka tore

    VastaKustuta
  15. Meeldis väikeseid õpetada. Nad ei saanud alati kõigest aru mida sa tahtsid seletada neile.

    VastaKustuta
  16. Mulle meeldis väiksemaid õpetada. Oli raske seletada asju milles ise saada aru aga ei oska väiksemale seletada.
    Helani

    VastaKustuta
  17. Mulle meeldis väga väiksemaid õpetada ja mängida oli ka lahe

    VastaKustuta
  18. Oli tore et sai väikestele midagi uut õpetada.

    Emilie

    VastaKustuta