teisipäev, 22. detsember 2015

6. b tutvustab Vana-Egiptust 1. klassile

Veerandi viimasel päeval sai iga 6. klassi õpilane endale 1-2 väikest 1.klassi õpilast, kellele ta tutvustas Vana-Egiptust. Abiks olid kunstitööd ja plakatid, mis veerandi jooksul kunsti ja ajaloo tundides valmisid. Kui teema oli selge ja kõigile väikeste sõprade küsimustele vastatud, siis mängiti üheskoos ka lauamänge, mida võisid Vana-Egiptuses lapsed mängida. Aga reegleid tänapäeval ei teata ja seetõttu mõtlesid rühmad ise välja mängudele reeglid. 



























20 kommentaari:

  1. Mulle see tund meeldis, sest mulle meeldib Egiptus ja selle ajalugu. Sain teada palju uut

    VastaKustuta
  2. See tund oli lahe. Sest et Egiptus on väga huvitav teema! Mulle meeldis väikestele lastele seletada mis Egiptus toimus ja ma loodan et see oli neile ka väga lahe, meeldiv ja huvitav..Tore oli ka lõpus kui me saime lauamänge mängida.

    VastaKustuta
  3. Minu arust oli tore väiksematele Egiptusest rääkida, sest nad ei teadnud sellest väga palju. Nad pakkusid väja veidraid teooriaid ja küsisid väga paljusid küsimusi. Kõige toredam osa oli lauamängu mängimine.

    Elo

    VastaKustuta
  4. Mulle meeldis väiksematele Egiptusest rääkida, sest nad teadsid selle kohta päris vähe. Kõige toredam oli lõppus lauamängu mängimine.

    VastaKustuta
  5. Mulle väga meeldis väiksematele Egiptusest rääkida, sest nad ise ei teadnud sellest väga palju ja nad küsisid palju küsimusi. Kõige toredam oli lõpus lauamängu mängimine.

    VastaKustuta
  6. Mulle see tund meeldis. Pidime tutvustama 1.klassille Egiptust. See kord kuulasid nad huviga kuna nad teadsid Egipusest üpris vähe. Tunni lõpetuseks saime mängida lauamängu.

    VastaKustuta
  7. See oli väga huvitav tund. Algul tutvustasime 1.klassile Egiptust ja pärast mängisime nendege Egiptuse lauamänge.

    Marta

    VastaKustuta
  8. Mulle väga meeldis esimesele klassile seletada egiptusest. Põnev oli ka nendega mänge mängida.

    VastaKustuta
  9. Mulle eriti ei meeldinud kuna nad ei kuulanud mida ma neile rääkisin ega ka teise eriti ei kuulanud. Vähemalt sain ma midagi uut teada.

    VastaKustuta
  10. Mulle melldis väikseid õpetada sest nad kuulasid mida ma rääkisin

    VastaKustuta
  11. Mulle meeldis rääkida esimestele klassidele Egiptusest. Mind kuulati väga hästi ja hilem oli põnev nendega mänge mängida. Ma loodan, et nad said midagi uut teada.

    VastaKustuta
  12. See tund meeldis mulle väga. mul oli väga lõbus ja mulle melldis väikeste lastega mängida lauamängu.

    VastaKustuta
  13. Mulle meeldis see väga. Tutvustamine mulle meeldis ja lauamängud meeldisid ka.
    - Karl

    VastaKustuta
  14. Mulle meeldis väga see tund, sest mulle sattusid väga targad ja teemast huvitatud lapsed.

    VastaKustuta
  15. Mina selles tunnis kahjuks ei osalenud.

    VastaKustuta
  16. Mina selles tunnis kahjuks ei osalenud.

    VastaKustuta
  17. Mulle see tund meeldis, sest tunni lõpus mängisime väiksematega lauamängu.

    VastaKustuta
  18. See oli väga põnev tund. Me saime seletada väikestele mis on Egiptus ja rääkida Egiptuse kommetest. Samas oli see kõva raskustükk, kuna väikesed tihti ei kuulanud. Lauamäng meeldis siiski kõigile.

    VastaKustuta
  19. See oli väga põnev tund. Me saime seletada väikestele mis on Egiptus ja rääkida Egiptuse kommetest. Samas oli see kõva raskustükk, kuna väikesed tihti ei kuulanud. Lauamäng meeldis siiski kõigile.

    VastaKustuta
  20. See oli väga põnev tund, olin natuke närvis, aga väikestel oli siiski väga põnev kuulata.

    VastaKustuta