8.30-9.00 paneb 6. klass üle näituse enda ja paralleelklassi kunstitöödest II korruse koridori.
9.00-09.30 6.a tutvustab 1. klassile Vana-Kreekat kunstiteoste abil. Iga kuuendike paar saab endale 2-3 väikest sõpra.
9.30-10.00 Kahoot! Olümpia- ja antiimängude teemal. Paarid moodustavad nii, et koos on suur ja väike sõber. Kasutatakse suurema lapse mobiiltelefoni või sülearvutit.
10.00-10.10 Iga paar saab endale töölehe, kus on kujutatud vaasimaalil mõnda antiikmängude spordiala. Kas 1. klassi õpilased oskavad leida vastused? Ikka oskavad, sest hätta jäädes aitab suurem sõber, kes on antud teemat juba ajaloos ja kehalises kasvatuses õppinud.
10.15 - 10.35 Jaguneme 2 rühma. Mõlemas rühmas on õpetajal lipikud, millel on näidis olukorrad, mille abil saab arutada ausa mängu põhimõtete üle. Lipikutel olevat teksti saavad korda mööda lugeda nii 1. kui ka 6. klassi õpilased. Väikesed sõbrad olid arutelus uskumatult nutikad ja julged!
10.35 - 10.50 Jagunetakse 4 rühma. Iga rühma teeb vähemalt 5 kokkulepet tänaseks võistluseks ja paneb need paberile kirja. Seejärel saavad kõik rühmad oma kokkuleppeid tutvustada.
10.50 - 11.40 Spordivõistlused (hoota kaugushüpe, jooks, odavise ja kettaheide)
Suured sõbrad saadavad väikesed klassi tagasi, sest järgneb tunnistuse jagamine ning algabki koolivaheaeg.
Punktide lugemine võttis aega ja seetõttu said võitjad medalid kaela alles uuel veerandil. Medalid olid õpilaste poolt valmistatud tööõpetuse tundides. 1. klass ootas võistlustulemusi kannatamatult ja rõõmu medalitest jagus veel mitmeks tunniks :)
Mulle meeldis see tund, sest me saime väikestele õpetada vanast kreeka ajast.
VastaKustutaSelles tunnis saime oma teadmised üle korrata.
VastaKustutaEmilie
Mulle meeldis väikseid õpetada
VastaKustutaKahjuks puudusin
VastaKustutaMulle meeldis aga tundus et väikestel oli igav
VastaKustutaMulle meeldis see tund,kuna saime väikseid õpetada ja see oli lahe.
VastaKustutaMulle see meeldis, kuna sain õpetamis kogemust. Arvan, et nii minul kui ka minu grupikaaslasel oli oluline ja võrdne roll. Sain ka ise mõne uue asja teada.
VastaKustutaMulle meeldis see tund kuna, väikseid oli tore õpedada.
VastaKustutaMulle meeldis see tund ja väikeseidd õpetada. Saime korrata ka oma teadmisi Vana-Kreekast.
VastaKustutaMulle meeldis see tund, kuna saime väikseid õpetada
VastaKustutaMulle meeldis see tund kuna, väikseid oli tore õpetada.
VastaKustutaMulle meeldis see päev kuna oli tore väikseid õpetada ja sain ise paar uut asja teada.
VastaKustutaMa puuduin sellel päeval.
VastaKustutaMe saime rääkida väiksematele edasi oma õpitud teadmisi ja vastata nende küsimustele, hiljem olid meil olümpiamängud. Mulle meeldis see tund
VastaKustutaMulle meeldis see tund, sest sain ise õpetada
VastaKustutaMulle meeldis minust väiksemaid õpilasi õpetada
VastaKustuta-Ivo
KustutaOli väga tore väikestele seletada.
VastaKustutaMulle meeldis väikestele õpetada ja ise ka vanu alasid proovida.
VastaKustuta-Asmus