neljapäev, 31. märts 2016

Veerandi viimane päev: Vana-Kreeka teemast kokkuvõtted

8.30-9.00 paneb 6. klass üle näituse enda ja paralleelklassi kunstitöödest II korruse koridori.
9.00-09.30 6.a tutvustab 1. klassile Vana-Kreekat kunstiteoste abil. Iga kuuendike paar saab endale 2-3 väikest sõpra. 
9.30-10.00 Kahoot! Olümpia- ja antiimängude teemal. Paarid moodustavad nii, et koos on suur ja väike sõber. Kasutatakse suurema lapse mobiiltelefoni või sülearvutit.
10.00-10.10 Iga paar saab endale töölehe,  kus on kujutatud vaasimaalil mõnda antiikmängude spordiala. Kas 1. klassi õpilased oskavad leida  vastused? Ikka oskavad, sest hätta jäädes aitab suurem sõber, kes on antud teemat juba ajaloos ja kehalises kasvatuses õppinud.
10.15 - 10.35  Jaguneme 2 rühma. Mõlemas rühmas on õpetajal lipikud, millel on näidis olukorrad, mille abil saab arutada ausa mängu põhimõtete üle. Lipikutel olevat teksti saavad korda mööda lugeda nii 1. kui ka 6. klassi õpilased. Väikesed sõbrad olid arutelus uskumatult nutikad ja julged!
10.35 - 10.50 Jagunetakse 4 rühma. Iga rühma teeb vähemalt 5 kokkulepet tänaseks võistluseks ja paneb need paberile kirja.  Seejärel saavad kõik rühmad oma kokkuleppeid tutvustada. 
10.50 - 11.40 Spordivõistlused (hoota kaugushüpe, jooks, odavise ja kettaheide)
Suured sõbrad saadavad väikesed klassi tagasi, sest järgneb tunnistuse jagamine ning algabki koolivaheaeg. 
Punktide lugemine võttis aega ja seetõttu said võitjad medalid kaela alles uuel veerandil. Medalid olid õpilaste poolt valmistatud tööõpetuse tundides. 1. klass ootas võistlustulemusi kannatamatult ja rõõmu medalitest jagus veel mitmeks tunniks :)


































































19 kommentaari:

  1. Mulle meeldis see tund, sest me saime väikestele õpetada vanast kreeka ajast.

    VastaKustuta
  2. Selles tunnis saime oma teadmised üle korrata.

    Emilie

    VastaKustuta
  3. Mulle meeldis väikseid õpetada

    VastaKustuta
  4. Mulle meeldis aga tundus et väikestel oli igav

    VastaKustuta
  5. Mulle meeldis see tund,kuna saime väikseid õpetada ja see oli lahe.

    VastaKustuta
  6. Mulle see meeldis, kuna sain õpetamis kogemust. Arvan, et nii minul kui ka minu grupikaaslasel oli oluline ja võrdne roll. Sain ka ise mõne uue asja teada.

    VastaKustuta
  7. Mulle meeldis see tund kuna, väikseid oli tore õpedada.

    VastaKustuta
  8. Mulle meeldis see tund ja väikeseidd õpetada. Saime korrata ka oma teadmisi Vana-Kreekast.

    VastaKustuta
  9. Mulle meeldis see tund, kuna saime väikseid õpetada

    VastaKustuta
  10. Mulle meeldis see tund kuna, väikseid oli tore õpetada.

    VastaKustuta
  11. Mulle meeldis see päev kuna oli tore väikseid õpetada ja sain ise paar uut asja teada.

    VastaKustuta
  12. Me saime rääkida väiksematele edasi oma õpitud teadmisi ja vastata nende küsimustele, hiljem olid meil olümpiamängud. Mulle meeldis see tund

    VastaKustuta
  13. Mulle meeldis see tund, sest sain ise õpetada

    VastaKustuta
  14. Mulle meeldis minust väiksemaid õpilasi õpetada

    VastaKustuta
  15. Oli väga tore väikestele seletada.

    VastaKustuta
  16. Mulle meeldis väikestele õpetada ja ise ka vanu alasid proovida.

    -Asmus

    VastaKustuta