neljapäev, 3. märts 2016

6.b Vana-Kreeka teatrimaskid

1) Iga õpilase lauale asetatakse 1  emotsiooni kaart (foto). Õpilased saavad lisaks 1 kaardi, kus on vastavat emotsiooni inglise keeles kirjeldatud. Õpilased saavad ülesandeks liikuda klassis ringi ja leida üles emotsiooni kirjeldus ja vastav foto.
2) Seejärel arutatakse emotsioonide ja näoilmete tähtsuse ning mõistmise teemal.
3) Vaadeldakse Vana-Kreeka teatris kasutusel olnud maske. Mis emotsiooni need väljendavad? Miks nii arvad?
Mis oli maskide kasutamise eesmärk? (sai korduvalt vahetada rolle, kaugele näha emotsioon, näitlejateks olid ainult mehed jne)
Milliseid etendusi mängiti? (nt tragöödia, komöödia)
4) Tuletatakse meelde Vana-Kreeka teatriga seonduvad mõisted ja nende tähendused.
5) Õpilased saavad ülesandeks luua valgest paberist maskid. Oluline on eelnevalt mõelda, mis emotsiooni see peaks väljendama. Kas maski kasutatakse komöödia või hoopis tragöödias? Keda mask kujutab?











25 kommentaari:

  1. Minu arust oli see lõbus tund ja maskid tulid väga vahvad

    VastaKustuta
  2. See tund oli lahe ja huvitav. Maskid olid mõned kurvad, lõbusad ja mõned kurjad. Tahaks veel selliseid tunde.

    VastaKustuta
  3. See tund oli lahe ja huvitav. Maskid olid mõned kurvad, lõbusad ja mõned kurjad. Tahaks veel selliseid tunde.

    VastaKustuta
  4. Minu arust oli see tund huvitav. Minu mask kahjuks hästi välja ei kukkunud.

    VastaKustuta
  5. See oli lõbus tund ja maskid tulid väga toredad.

    VastaKustuta
  6. See oli lahe tund. Minu mask ei tulnud hästi välja, aga olen ikka rahul.

    VastaKustuta
  7. mulle se tund väga meeldis.Maske oli väga huvitav teha

    VastaKustuta
  8. Mulle see tund meeldis ja mul tuli enda arust mask väga hästi välja.

    VastaKustuta
  9. See oli väga huvitav. Mask tuli päris hästi välja. Maskidel olid erinevad ilmed.

    VastaKustuta
  10. See oli väga huvitav tund ja see meeldis mulle.

    VastaKustuta
  11. See tund oli ülimalt kerge ja hea. Maske polnud ültse raske teha

    VastaKustuta
  12. See tund oli ülimalt kerge ja hea. Maske polnud ültse raske teha

    VastaKustuta
  13. See tund oli lihtne ja maske oli tore teha!

    VastaKustuta
  14. See tund oli lihtne ja maske oli tore teha!

    VastaKustuta
  15. Mulle meeldis see tund. Said ise enda maski välja mõelda ja seda meisterdada.

    VastaKustuta
  16. See tund oli lihtne ja lõbus oli maske teha

    -Ivo

    VastaKustuta
  17. Mulle meeldis see tund, kuna see oli põnev ja huvitav

    VastaKustuta
  18. Mulle meeldis see tund, sest me meisterdasime. Minu arust aga oleks see tund veel parem olnud kui me oleksime ka saanud nende maskide peale ka joonistada.

    VastaKustuta
  19. Mulle meeldib teha selliseid voltimis ja lõikumis asju. Mulle meeldis see tund vägaa

    VastaKustuta
  20. See tund oli minu arust väga tore, ning selliseid asju võiks veelgi teha.

    Elo

    VastaKustuta
  21. See tund oli minu arust väga tore, ning selliseid asju võiks veelgi teha.

    Elo

    VastaKustuta
  22. Mulle meeldis se tund väga se oli tore.

    VastaKustuta
  23. Mulle meeldis se tund väga se oli tore.

    VastaKustuta
  24. Mulle meeldis väga maske teha ja selliseid tunde võiks veel olla.

    VastaKustuta