neljapäev, 10. märts 2016

6.b klass Vana-Kreeka arhitektuur

1) Õpilased jagunevad rühmadesse.
2) Õpilased saavad pildid Vana-Kreeka templitest. Ülesandeks on leida sarnasusi ja erinevusi.
3) Jagatakse rühmade tähelepanekuid. (Nt leitakse, et on 3 eri tüüpi sambaid - joonia, dooria ja korintos.)
4) Iga rühm saab töölehe, kus on templite põhiplaanid. Mida tähistavad joonistel täpid? (sambaid)
Õpilased leiavad eelnevalt vaadeldud piltide põhjal nende põhiplaane.
Millised on päriselt Vana-Kreekas olnud templid? Millised koopiad? Miks nii arvad? (nt tekst templil ei ole kreeka keeles; tegemist on arvutigraafikaga; näha on varemed vms)
Mis asus templi keskel?
5) Õpetaja nimetab templi osasid ja õpilased pakuvad, kus need võiksid asuda ja millega tegu.
6) Iga rühm saab ülesandeks luua sambad nii, et esindatud on joonia, dooria ja korintos.


25 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. See tund oli väga põnev ja huvitav. Mõned sambad tulid väga hästi ja ilusasti välja. Mul läks üsna hästi.

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  4. Kahjuks mina sellest tunnist puudusin ja ei oska seega midagi öelda

    VastaKustuta
  5. Minule meeldis see tund ja ma sain palju uut ja huvitavat teada.

    VastaKustuta
  6. Tund oli väga lahe, mul läks sammaste tegemisega hästi, aga võiks ka rohkem maalida ja joonistada. Siiski sain palju teadmisi.

    VastaKustuta
  7. Tund oli väga tore. Ma arvan et meie rühma sambad tulid päris ilusad.

    VastaKustuta
  8. Mulle see tund meeldis. Sambaid oli raske teha ja aega ilustamiseks ei jäänud üldse. Olen siiski oma tööga rahul. Õppisin, et oli olemas kolm samba tüüpi. Kõige ilusam oli Korintose sammas.

    VastaKustuta
  9. Mulle see tund meeldis tund oli tore ja sain palju uut teada ja kuigi sambaid oli päris raske teha tulid need minu arust päris hästi välja.

    VastaKustuta
  10. Mulle meeldis see tund kuna see oli huvitav. See polnud raske

    VastaKustuta
  11. Mulle meeldis see tund kuna see oli huvitav. See polnud raske

    VastaKustuta
  12. Mulle meeldis see tund sest, me meisterdasime sambaid.

    VastaKustuta
  13. Mind ei olnud selles tunnis.

    VastaKustuta
  14. See oli väga huvitav tund. Said ise enda sambaid meisterdada niimoodi nagu ise tahtsid.

    VastaKustuta
  15. See tund oli väga huvitav ja põnev.

    -Ivo

    VastaKustuta
  16. Mulle se tund meldis oli väga huvitav teha sambaid

    VastaKustuta
  17. Mulle see tund ei meeldinud, kuna me meisterdasime sambaid

    VastaKustuta
  18. Mulle se tund meeldis sambaid oli põnev teha.

    VastaKustuta
  19. Mulle see tund meeldis, aga minu arust me võiksime ka rohkem maalida ja joonistada.

    VastaKustuta
  20. Mulle meeldis see tund, aga minu arvates oleksime võinud seda muudest asjadest teha.

    VastaKustuta
  21. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  22. Minu arust oli tund tore, aga sammasteks antud materjalid ei olnud just kõige paremad.

    Elo

    VastaKustuta
  23. Minu arust oli tund tore, aga sammasteks antud materjalid ei olnud just kõige paremad.

    Elo

    VastaKustuta