I veerandil olid 5.a õpilased eesti keeles ametis ajalehtede loomiseks. Seetõttu sai kunstitundides seda protsessi toetatud.
- kunstitunnis õpilased nimetasid rühmades nii palju koomikseid, kui nad teavad. (Tulemused märgiti tahvelarvutite või telefonide abil AnswerGardeni keskkonda.)
Järgnevalt said rühmad erinevad näited koomiksitest ja nad arutlesid abistavate küsimuste abi nende üle. Nii leiti koomiksi tunnused ja liigid.
Üheskoos arutleti, kus näeb koomikseid ja miks need võivad vahel olla isegi ohtlikud. Tutvuti lühidalt koomiksi ajalooga ja Eesti tuntumate koomiksikunstnikega. Samuti võrreldi koomiksit ja karikatuuri ning sarži.
Õpilased said ComicCreatori keskkonna abil proovida erinevate kujunduselementide kasutamist (mida kõike saab nt muuta erineva tausta või erinevat jutumullide abil; kuidas lihtsat ja minimalistlikku kujutluslaadi kasutada jms).
Õpilastega koos lepiti kokku hindamiskriteeriumites ja õpilased said ülesande luua kooliteemalised koomiksid.
Aega kulus tööde valmimiseks 2x45 minutit.
Kui tööd olid valmis, siis õpilased andsid enda töödele tagasisidet ja kasutasid koomikseid oma ajalehtedes.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar