kolmapäev, 20. aprill 2016

6.a ja 6.b: Rooma ehituskunst

1) Vaadeldakse pilte, kus sõnadest moodustuvad pildid.

2) Õpilased moodustavad kuni 3 liikmelised rühmad.

3) Tahvlil on kirjas 3 märksõna (sillad, areen, kuppel). Rühmad valivad järjest 1 märksõna. (Iga märksõna tohib max 2 rühma valida.)

4) Lepitakse kokku mängureeglites:

  • Iga rühm tohib koridoris olevaid Imelise Ajaloo artikleid lugemas käia 8 korda.
  • Korraga tohib väljuda klassist ainult 1 meeskonnaliige. 
  • Iga kord, kui väljuda klassist, siis tuleb see tahvlile plussmärgiga kirja panna.
  • (6.b klassile lisandub reegel, et artiklitest ei tohi teha mobiiliga pilti. Õpilased on nii nutikad, et järgmiseks õppeaastaks paluvad nad lisada veel mitmeid lisareegleid. Nt maksimaalselt tohib klassist väljas olla korraga 2 minutit. Infot tohib rühmale edastada ainult nii, et peab rühma juurde tagasi tulema jms.)
  • Artiklitest tuleb leida kõige olulisem info ja selle abil kujutada märksõna ka visuaalselt sarnaselt.
  • Vahenditeks on A3 paber, harilik pliiats ja vildikad. 
5) Rühmad saavad mõned minutid aega, et mõelda välja enda strateegia ülesande lahendamiseks.

6) Ülesande lahendamine.

Siin on fotod töö protsessist ja leidub näiteid ka poolikutest töödest.






































34 kommentaari:

  1. Mulle meeldis teada saada kuidas vanasti sildi ehitati ja kui palju nähti vaeva

    VastaKustuta
  2. Mulle meeldis, et saime teha midagi ebatavalist(joonistada ja kirjutada samal ajal). Ja klaaskuplitest õppisin ka.

    VastaKustuta
  3. Mulle meeldis see tund, sest ma sain teada kuidas kunagi sildu ehitati ja sai teha veel paaris tööd.

    VastaKustuta
  4. Mulle meeldis see tund, sest ma sain teada kuidas kunagi sildu ehitati ja sai teha veel paaris tööd.

    VastaKustuta
  5. Mina sellest tunnist puudisin, sest olin arsti juures

    VastaKustuta
  6. Ma sain teada kuidas ehitati asju

    VastaKustuta
  7. Ma sain teada kuidas ehitati asju

    VastaKustuta
  8. Meeldis teha paaristööd. Sain teada Vana-Kreeka gladiaatorite kohta.

    VastaKustuta
  9. See oli mulle natuke lõbus

    VastaKustuta
  10. Natuke oli vähe aega, aga muidu oli tore.

    -Asmus

    VastaKustuta
  11. Minu arust oli tund huvitav.

    VastaKustuta
  12. Minu jaoks oli see väga huvitav tund kuna pidime vana-kreeka sõnadest pildi tegema.

    Kuldar

    VastaKustuta
  13. Minu jaoks oli see väga huvitav tund kuna pidime vana-kreeka sõnadest pildi tegema.

    Kuldar

    VastaKustuta
  14. See tund oli huvitav. Tegime sõnadest pilte.

    VastaKustuta
  15. See tund mulle meeldis. Me tegime pilte mis koosnesid sõnadest

    VastaKustuta
  16. Mulle meeldis teha grupi tööd, sain teada Vana-Kreeka areenide kohta.

    VastaKustuta
  17. Minu arust see tund oli päris huvitav ja tore.

    -Ivo

    VastaKustuta
  18. Mulle meeldis see töö! Põnev oli teha!

    Helani

    VastaKustuta
  19. Mulle meeldis see tund.
    Huvitav oli teha.

    VastaKustuta
  20. Päris põnev oli teha seda tööd!

    VastaKustuta
  21. Tore tund oli, õppisin natuke sildade kohta.

    VastaKustuta
  22. Tore tund oli, õppisin natuke sildade kohta.

    VastaKustuta
  23. Tore tund oli, õppisin natuke sildade kohta.

    VastaKustuta
  24. Minu arust oli see päris huvitav idee ja mina ise eioleks selle peale tulnud, kuigi osad viilisid reeglitest kõrvale arvataasti selle pärast, et nad ei viitsinud seda ´´RASKET´´ moodi teha.

    VastaKustuta
  25. Mulle meeldis see tund, sest sai rühmatööd teha.

    VastaKustuta
  26. Mulle meeldis see tund. Oli tore teha rühmatööd ja sain ka palju uusi teadmisi.

    VastaKustuta
  27. Mulle meeldis see tund, sest see oli väga teistsugune ülesanne, ning sai rühmatööd teha.

    VastaKustuta
  28. Mulle meeldis see tund, sest see oli väga teistsugune ülesanne, ning sai rühmatööd teha.

    VastaKustuta