2) Õpilased moodustavad kuni 3 liikmelised rühmad.
3) Tahvlil on kirjas 3 märksõna (sillad, areen, kuppel). Rühmad valivad järjest 1 märksõna. (Iga märksõna tohib max 2 rühma valida.)
4) Lepitakse kokku mängureeglites:
- Iga rühm tohib koridoris olevaid Imelise Ajaloo artikleid lugemas käia 8 korda.
- Korraga tohib väljuda klassist ainult 1 meeskonnaliige.
- Iga kord, kui väljuda klassist, siis tuleb see tahvlile plussmärgiga kirja panna.
- (6.b klassile lisandub reegel, et artiklitest ei tohi teha mobiiliga pilti. Õpilased on nii nutikad, et järgmiseks õppeaastaks paluvad nad lisada veel mitmeid lisareegleid. Nt maksimaalselt tohib klassist väljas olla korraga 2 minutit. Infot tohib rühmale edastada ainult nii, et peab rühma juurde tagasi tulema jms.)
- Artiklitest tuleb leida kõige olulisem info ja selle abil kujutada märksõna ka visuaalselt sarnaselt.
- Vahenditeks on A3 paber, harilik pliiats ja vildikad.
5) Rühmad saavad mõned minutid aega, et mõelda välja enda strateegia ülesande lahendamiseks.
6) Ülesande lahendamine.
Siin on fotod töö protsessist ja leidub näiteid ka poolikutest töödest.
Mulle meeldis teada saada kuidas vanasti sildi ehitati ja kui palju nähti vaeva
VastaKustutaMulle meeldis, et saime teha midagi ebatavalist(joonistada ja kirjutada samal ajal). Ja klaaskuplitest õppisin ka.
VastaKustutaMulle meeldis see tund, sest ma sain teada kuidas kunagi sildu ehitati ja sai teha veel paaris tööd.
VastaKustutaMulle meeldis see tund, sest ma sain teada kuidas kunagi sildu ehitati ja sai teha veel paaris tööd.
VastaKustutaMina sellest tunnist puudisin, sest olin arsti juures
VastaKustutaMa sain teada kuidas ehitati asju
VastaKustutaMa sain teada kuidas ehitati asju
VastaKustutaMeeldis teha paaristööd. Sain teada Vana-Kreeka gladiaatorite kohta.
VastaKustutaSee oli mulle natuke lõbus
VastaKustutaNatuke oli vähe aega, aga muidu oli tore.
VastaKustuta-Asmus
mulle meeldis see tundväga
VastaKustutamulle meeldis see tundväga
VastaKustutaKahjuks puudusin
VastaKustutaKahjuks puudusin
VastaKustutaMinu arust oli tund huvitav.
VastaKustutaMinu jaoks oli see väga huvitav tund kuna pidime vana-kreeka sõnadest pildi tegema.
VastaKustutaKuldar
Minu jaoks oli see väga huvitav tund kuna pidime vana-kreeka sõnadest pildi tegema.
VastaKustutaKuldar
See tund oli huvitav. Tegime sõnadest pilte.
VastaKustutaSee tund mulle meeldis. Me tegime pilte mis koosnesid sõnadest
VastaKustutaMulle meeldis teha grupi tööd, sain teada Vana-Kreeka areenide kohta.
VastaKustutaMinu arust see tund oli päris huvitav ja tore.
VastaKustuta-Ivo
Mulle meeldis see töö! Põnev oli teha!
VastaKustutaHelani
Mulle se tund väga meeldis
VastaKustutaMulle se tund väga meeldia
VastaKustutaMulle meeldis see tund.
VastaKustutaHuvitav oli teha.
Päris põnev oli teha seda tööd!
VastaKustutaTore tund oli, õppisin natuke sildade kohta.
VastaKustutaTore tund oli, õppisin natuke sildade kohta.
VastaKustutaTore tund oli, õppisin natuke sildade kohta.
VastaKustutaMinu arust oli see päris huvitav idee ja mina ise eioleks selle peale tulnud, kuigi osad viilisid reeglitest kõrvale arvataasti selle pärast, et nad ei viitsinud seda ´´RASKET´´ moodi teha.
VastaKustutaMulle meeldis see tund, sest sai rühmatööd teha.
VastaKustutaMulle meeldis see tund. Oli tore teha rühmatööd ja sain ka palju uusi teadmisi.
VastaKustutaMulle meeldis see tund, sest see oli väga teistsugune ülesanne, ning sai rühmatööd teha.
VastaKustutaMulle meeldis see tund, sest see oli väga teistsugune ülesanne, ning sai rühmatööd teha.
VastaKustuta