pühapäev, 30. august 2015

6.b klass; 2. september; Arheoloogia



Täna oli esimene kunstitund sellel õppeaastal. Tund toimus õues.

Esmalt tegime kõik koos kokkulepped, millest üritame edaspidi kinni pidada, et tunnis oleks hea õppida.


Seejärel rivistusime nii, et need õpilased, kes puhkasid Meriväljal, jäid ühte otsa seisma ja need, kes puhkasid väga kaugel kodust, jäid teise serva.  Kui kõigi õpilaste nimede ja puhkusekohtadega olime tutvunud, siis jaotusime 4-5 liikmelistesse rühmadesse.

Vaadeldi rühmades kõik koos arheoloogilise väljakaevamise fotot (Visual thinking strategy)
  • Mis toimub fotol?
  • Mis paneb sind nii arvama?
  • Mida veel saab öelda?

"Väljakaevamised Salme külas Saaremaal" Vallo Kruuseri foto ajalehes Maaleht

Seejärel jaguneti paaridesse ja suunduti sisehoovis asuvale mänguväljakule, et mängida arheolooge. Arheoloogiliste väljakaevamiste tulemusena leiti palju erinevaid esemeid, mis  jäädvustati märkmikulehtedele nii joonise kui ka lühitekstina.













Kuna vihma hakkas natukene sadama, siis läksime klassiruumi, kus iga paar sai kuni tunni lõpuni veel  tutvustada enda leitud eset kaaslastele. 



16 kommentaari:

  1. Minule meeldis väga teha arhealoogilisi välja kaevamisi ja kasutan seda oskust edaspidises elus väljakaevamistel.

    VastaKustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  3. Mulle meeldis see kui me pidime arheoloogilisi väla kaevamisi ja pärast sellest leitud asjast rääkima.Ma arvan et ma saan seda ajaloos kasutada.

    VastaKustuta
  4. Mulle meeldis tunnis kõige rohkem see osa, kui me tegime arheoloogilisi väljakaevamisi. Seda teadmist kasutaksin siis, kui leiaksin midagi vana.

    Marco Kuzmina

    VastaKustuta
  5. Kunstis oli tore see kui me tegime arheoloogilisi väljakaevamisi. Loodan, et saan seda
    teadmis kasutada ka tulevikus.

    Marta Toomsalu

    VastaKustuta
  6. See oli väga põnev kunsti tund. Ma sain teada palju uut, näiteks kuidas õigesti ja ettevaatlikult väljakaevamisi teha. Kindlasti tulevad need teadmised mulle ka tulevikus kasuks.

    VastaKustuta
  7. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  8. Arheoloogilise väljakaevamisega oli ikka päris hea viis alustada esimest kunsti tundi.See oli väga põnev ja huvitav.Ootusärevus oli suur,sellepärast et oli tahtmist teada saada, et mida sa võid leida.Huvitav oli ka selle kohta kirjutada,et mida sa leitsid ja mis sellega sai teha.

    Kevin Luik

    VastaKustuta
  9. Tegime väga huvitavaid välja kaevamisi. Hiljem pidime selle kohta kirjutama ja pildi joonistama. Saime teada kuidas tuleb arheloogilisi väljakaevamisi teha.

    VastaKustuta
  10. See tund oli huvitav. Tegime kooli hoovis arheoloogilisi väljakaevamisi. Mina koos Mathiasega leidsime mutrivõtme ja pidime teda liiva alt ettevaatlikult pintsliga puhatama ning parast sellest pildi joonistama. Õppisin sellest tunnist, et arheoloogias tuleb asju välja kaevata ettevaatlikult mitte suure labidaga.

    VastaKustuta
  11. Mulle tund meeldis sest olime õues ja ei istund toad.Õppisin tunnis et kõik asjad tuleb eemaldad ettevaatlikult,mitte rapsides. Mathias

    VastaKustuta
  12. Mulle meie kunsti tund väga meeldis. Me tegime arheoloogilisi väljakaevamisi mis osutus väga põnevaks. Martin ja mina leitsime nutitelefoni LG oma. Pärast pidime sellest pildi joonistama ja kirjutama millal me selle leitsime ja kui vana see olla võib.

    VastaKustuta
  13. Mulle meie kunsti tund väga meeldis. Me tegime arheoloogilisi väljakaevamisi mis osutus väga põnevaks. Martin ja mina leitsime nutitelefoni LG oma. Pärast pidime sellest pildi joonistama ja kirjutama millal me selle leitsime ja kui vana see olla võib.

    VastaKustuta
  14. Mulle meeldis see tund kuna oli huvitav ise arheoloog olla.

    VastaKustuta
  15. See oli koige parem kunsti tund maailmas!! arheloogia on väga ponev ja see et me saime ka sellest rohkem teada ja ka asju välja kaevata oli väga tiptop. Ma sain teada et sa pead väga hoolikalt otsima ja kui sa leiad midagi sa pead sellega väga ette vaatlik olema et see katki ei läheks. Kui sa nuud toesti päris elus midagi ajaloolist maast leiaksid siis sa ei tohi seda ise välja kaevata!

    VastaKustuta
  16. Oli natuke lahe aga väga huvitav.

    VastaKustuta